×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
همزمان با دومین سفر استانی دولت به استان مازندران صورت گرفت؛ تقدیر رئیس جمهور از دست اندرکاران و مسئولان برای احیای شرکت چوب و کاغذ مازندران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  سید ابراهیم رئیسی در ابتدای ورود به استان مازندران به کارخانه تازه احیاء شده صنایع چوب و کاغذ مازندران رفت و از بخش‌هایی از این کارخانه بازدید کرد.

رئیس‌جمهور در این بازدید گفت: بیش از ۳۰۰ واحد شامل کارگاه، کارخانه و صنایع تولیدی استان مازندران که دچار رکود و تعطیلی شده بود در دولت سیزدهم احیاء شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور در جشن احیای ۳۹۵ واحد راکد تولیدی و صنعتی مازندران در کارخانه چوب و کاغذ مازندران اظهار کرد: از مازندران در دفاع مقدس ایستادگی و رشادت و ایثار و شهادت سراغ داریم و لازم است یاد همه شهدا به ویژه شهدای کارگر و شهدای عزیز این خطه را گرامی بداریم.آیت‌الله رئیسی افزود: شرکت چوب و کاغذ مازندران به‌عنوان بزرگترین مجموعه صنعتی دولتی استان پیش از دولت سیزدهم در آستانه ورشکستگی قرار داشت که با برنامه‌ریزی‌ و حمایت‌ دولت مردمی به چرخه تولید برگشت و اکنون به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده کاغذ کشور مشغول و فعال است.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش در این مراسم از تمامی فعالان، دست اندرکاران، مسئولان دولت و به‌ویژه کارکنان و کارگران این واحد تولیدی که با جدیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه احیای این واحد تولیدی را فراهم کردند و در راستای خودکفایی و بازگشت این کارخانه به چرخه تولید با تامین مالی نقش آفرین بودند، قدردانی کرد.

آیت‌الله رئیسی در ادامه با تأکید بر ضرورت میدان‌دادن بیشتر به تعاونی‌ها و بخش خصوصی گفت: دولت سیزدهم آمادگی دارد این بخش‌ها را در مازندران و دیگر استان‌ها با توجه به زمینه‌های بسیار خوبی که وجود دارد، بیشتر حمایت کند.

گفتنی است؛ کارخانه چوب و کاغذ مازندران در سال‌های گذشته پس از توقف فعالیت با تلاش‌های دولت سیزدهم و حمایت‌های بانک ملی ایران در دوران جدید مدیریتی احیاء شد که ظرفیت و میزان تولید کاغذ تحریر در آن از ۴۷۰۰ تن به بیش از ۱۲۰ هزار تن رسید.

همچنین با تلاش و پیگیری‌های مدیران ارشد بانک ملی ایران طی انعقاد تفاهم‌نامه با وزرات آموزش و پرورش زین پس کاغذ کتب دانش‌آموزان در کارخانه چوب و کاغذ مازندران تولید می‌شود.

لازم به ذکر است، با احیای کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران با نگاه ویژه دولت و حمایت‌های گسترده بانک ملی ایران به‌عنوان بزرگترین تولید کننده انواع کاغذ در ایران، در حال حاضر در این کارخانه هزار و ۲۴۱ نفر مشغول به کار هستند و هم اکنون ارزش کارخانه به بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.