×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳
همشهری بیرانوند کابوس پرسپولیس؛ یحیی با شفر همدرد شد

به گزارش ایرنا، «محمدحسین اکبرمنادی». نامی که در دیدار برابر پرسپولیس بیش از هر اسم دیگری تکرار شد. گلری که اجازه رد شدن یک توپ را هم از خط دروازه اش نداد و یک امتیاز ارزشمند را برای «ابراهیم صادقی» و سایپا از کارزار با قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر به ارمغان آورد.
اکبرمنادی ۲۴ ساله است. گلری ۱۹۳ سانتی‌متری که متولد دورود لرستان است. او کارش را در تیم گهر دورود شروع کرد و خیلی زود و در سن ۱۸ سالگی به سایپا پیوست. او در سایپا رشد کرد و توسط «علی دایی» در لیگ هجدهم به بازی گرفته شد. محمدحسین با لباس سایپا در چند مسابقه درون گل ایستاد و اوج هنرنمایی‌اش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال بود. ۱۰ آبان سال ۹۷ بود که این دروازه‌بان در ضربات پنالتی موفق شد به تنهایی مقابل شاگردان شفر بایستد و استقلال را از گردونه مسابقات حذف کند. او حالا بار دیگر بعد از ۲ سال و بار دیگر در آبان ماه و این بار مقابل دیگر تیم پرطرفدار تهرانی نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.
اکبرمنادی بعد از رفتن «علی دایی» راهی شهرخودرو شد تا نیمکت‌نشینِ «سید مهدی رحمتی» شود. در آنجا فقط ۲ بازی انجام داد و خیلی زود دوباره به سایپا بازگشت. او حالا در این فصل با جدایی «حامد فلاح‌زاده» جای ثابتی را پیدا کرده است. اکبرمنادی برابر پرسپولیس بارها بازیکنانی چون مهدی عبدی، احسان پهلوان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک و … را با عکس‌العمل‌های عالی ناکام گذاشت و یک بار هم تیر دروازه به کمکش آمد. سایپا با درخشش این دروازه‌بان بعد از ۱۱ بازی برابر پرسپولیس کلین شیت کرد و صادقی هم توانست برای نخستین بار در سومین تقابل رسمی در لیگ با پرسپولیس شکست نخورد.
باید دید در ادامه فصل ماجرای سایپا و «محمدحسین اکبرمنادی» خوش آتیه و خوش چهره به کجا ختم می‌شود. گلری که از دیار «علیرضا بیرانوند» آمده و بدون شک آرزوهای بزرگی را در سر می‌پروراند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.