×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همه‌گیری کرونا، فرصتی برای تولید‌کنندگان محتوا

افزایش تقاضای کسب‌وکارها برای محتوا

در دوران کرونا و قرنطینه‌های گاه‌به‌گاهی که برای کاهش شیوع این ویروس ملزم به رعایت آن هستیم، بسیاری از کسب‌وکارها امکان ارائه‌ی محصولات و خدمات خود را به شیوه‌های رایج گذشته ندارند. این شرایط باعث شده تا کسب‌وکارهای سنتی اهمیت بازاریابی محتوایی را درک کنند و تلاش کنند با تولید محتوای ارزشمند، ارتباط خود را با مخاطبان خود حفظ کنند. در گام بعدی بازاریابی محتوایی به عنوان روشی برای جذب مخاطبان جدید و فارغ از محدودیت مکان جغرافیایی، باعث توجه بیشتر این گروه از کسب‌وکارها به تولید محتوا شد.

برندهایی که پیش از کرونا نیز به بازاریابی محتوایی مشغول بودند، در این دوره نیاز بیشتری به سرمایه‌گذاری برای تولید محتوا احساس کردند. با توجه به سبک زندگی جدید در دوران همه‌گیری، کسب‌وکارها برای حفظ تعامل با مخاطب نیاز به محتوایی داشتند که پاسخگوی درخواست‌های مشتریان در این دوره باشد. اطلاع رسانی در مورد راه‌های جدید ارائه‌ی خدمات و محصولات در این زمان بیشتر از طریق تولید و انتشار محتوا صورت می‌گیرد و نقش موثری در جلب اعتماد کاربران دارد. این موارد باعث شد تا نیاز به افرادی که در تولید محتوا متخصص هستند در دوران شیوع ویروس کووید۱۹  افزایش یابد و شاهد آگهی‌های استخدام و درخواست‌های همکاری زیادی برای تولید کننده محتوا باشیم.

افزایش تقاضا برای محتوا از مخاطبان

الزام به خانه‌نشینی و رعایت فاصله اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال کرونا باعث شد تا بسیاری از فعالیت‌ها از زندگی حذف شود. این وضعیت باعث شد تا بسیاری مخاطبان به دنبال مصرف محتواهای جدیدی برای گذراندن وقت باشند. کاربران شبکه‌های اجتماعی برای حفظ سلامت جسمی و روحی استقبال زیادی از محتواهای آموزشی در حوزه‌های مختلفی نشان دادند. علاوه بر این محتواهای سرگرم کننده نیز نسبت به گذشته بازخورد بهتری دریافت کرد.

تجارت گردان | همه‌گیری کرونا، فرصتی برای تولید‌کنندگان محتوا

افزایش تقاضا برای حرفه تولید کننده محتوا

با افزایش تقاضا برای انواع محتوا از جمله محتواهای آموزشی و سرگرم‌کننده، پیدایش و رشد تولید پادکست، وبلاگ و کانال‌های یوتیوب بیش از گذشته شد. برندها و کسب‌وکارها نیز با شناسایی این روند، متوجه فرصتی شدند که برای جذب و نگهداشت مخاطبین ایجاد شده است. امروزه شاهد هستیم که کسب‌وکارها برای ارتباط با مخاطبین خود از انواع محتوا بهره می‌گیرند. تولید و انتشار محتوای نوشتاری در وبلاگ و رسانه‌های اجتماعی، تهیه پادکست، تولید محتوای تصویری و ویدئویی و حتی انتشار کتاب، شیوه‌های مختلف تولید محتوا هستند که در نهایت برای کسب وکارها به نحوی ایجاد ارزش می‌کنند.

نویسندگی، حرفه‌ای درآمدزا در دنیای امروز

تولید محتوای نوشتاری یکی از شاخه‌های پراهمیت در حرفه‌ی بازاریابی محتوایی است. با توجه به افزایش تمایل کاربران به انواع محتوا و همین‌طور نیاز کسب‌وکارها به تهیه‌ی محتوای ارزش‌آفرین برای گروه‌های مخاطب، کسب‌وکارها به دنبال افراد متخصصی هستند که بتوانند با تولید محتوای یکتا، ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کنند. با توجه به ماهیت کار نویسندگی، فعالیت در این حرفه بدون نیاز به حضور در دفتر شرکت‌ها امکان‌پذیر است و فرصت مناسبی برای کسب‌درآمد از خانه است.

فرصتی برای کسب‌ درآمد از نویسندگی از هرکجا که هستید

اگر شما تولید کننده‌ی محتوا هستید و به دنبال شرایطی می‌گردید که به صورت آزادکاری یا فریلنسری فعالیت کنید، نویسش بستر مناسبی برای شماست. نویسش پلتفرمی است که برای تولید کنندگان محتوا، امکان انتخاب از بین سفارش‌های مختلف را فراهم می‌کند. پس از ثبت‌نام در نویسش و تایید حساب کاربری، شما می‌توانید متناسب با حوزه تخصصی خود از بین پروژه‌های موجود انتخاب کنید و از تولید محتوا درآمد کسب کنید. اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد از تولید محتوا هستید، همین حالا در نویسش ثبتنام کنید تا به عنوان یک کپی‌رایتر حرفه‌ای مشغول به کار شوید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.