به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بانک دی؛ در سومین نشست از مجموعه سلسله برنامههای «حضور مدیران در مرکز ارتباط با مشتریان» در سال جاری، علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک، یکشنبه ۲۶ تیرماه با حضور در این مرکز به صورت مستقیم به گفتگو با همکاران نشست.
در این برنامه که بیش از یک ساعت به طول انجامید همکارانی از ستاد و شعب سراسر کشور به بیان سوالات و دغدغههای خود در زمینه طولانی بودن فرایندهای پاسخگویی ستاد به شعب، طولانی بودن فرایند تصویب و رد پیشنهادات در نظام پیشنهادات، تبدیل وضعیت نیروهای پولرسان، افزایش تعداد باجهها در سراسر کشور، طبقهبندی مشاغل و بازنگری مصوبات اعتباری ارزی پرداختند.
همچنین واریز به موقع حقوق همکاران شرکتی و بانکی، توسعه خدمات رفاهی و معیشتی همکاران و بازنگری در تسهیلات کارکنان مهمترین موارد قدردانی همکاران از مدیرعامل بود.
گفتنی است در ادامه مجموعه سلسله برنامههای «حضور مدیران در مرکز ارتباط با مشتریان» در روز سه شنبه ۲۸ تیرماه، احسان استاد علی، رییس اداره مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان پاسخگوی سوالات همکاران در باب مسائل مرتبط با قوانین و دستورالعمل های مرتبط با مبارزه با پولشویی خواهد بود.
علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت…
رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…
مدیرعامل پتروشیمی ایلام، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی در پیامی این روز را به همه آتش نشانان…
داود جعفریفر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتشنشانی و…
مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی پیام تبریکی به شرح…