×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۳ آبان , ۱۴۰۳
همکاری ال‌جی و متا جهت شتاب بخشیدن به پیشرفت کسب‌وکارXR

تسریع همکاری XR با شرکت متا

در تاریخ ۲۸ فوریه مدیران ارشد ال‌جی شامل مدیرعامل William Cho و مدیر شرکت سرگرمی‌های خانگی Park Hyoung-sei  با بنیان‌گذار و مدیرعامل متا، Mark Zuckerberg در برج‌های دوقلوی ال‌جی واقع در Yeouido سئول دیدار کردند. در این جلسه دو ساعته که با تور آسیایی Mark Zuckerberg مصادف شده بود، مذاکراتی در زمینه استراتژی‌های تجاری و ملاحظاتی در زمینه توسعه دستگاه‌های XR نسل بعد مطرح شد. مدیرعامل Cho ضمن تجربه هدست Meta Quest 3 و عینک هوشمند Ray-Ban Meta ، در خصوص نمایش فن‌آوری‌های پیشرفته متا به ویژه مدل‌های بزرگ زبان متا و پتانسیل آن برای ادغام با هوش مصنوعی مورد استفاده در دستگاه‌های الکترونیک ابراز علاقه‌مندی کرد.

هموارکردن مسیر برای تجربه‌های کاربری Extended Reality (XR) نسل بعد

ال‌جی پیش‌بینی می‌کند با گرد هم آوردن پلتفرم متا و توانمندی‌های کسب‌و‌کار محتوا/خدمات خاص تلویزیون‌های خود، اکوسیستم متفاوتی در حوزه XR که یکی از عرصه‌های تجاری جدید این شرکت است خلق خواهد شد. به‌علاوه، ترکیب با عناصر تکنولوژیکی متنوع متا با محصولات پیشرفته ال‌جی و قابلیت‌های کیفی، هم‌افزایی چشمگیری را در زمینه توسعه محصولات XR نسل بعد نوید می‌دهد.

دستگاه‌های XR خبر از دستگاه‌های شخصی نسل بعدی می‌دهد که به قابلیت‌هایی فراتر از محدودیت‌های صفحه‌نمایش موبایل‌ها در ویژگی‌های بصری و فراگیری محتوا مجهز هستند. این دستگاه‌های پوشیدنی پتانسیل گسترش تعاملات مشتری را به شکل قابل‌ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد. مدیرعامل Cho قبلاً اظهار کرده بود: ما فرصت‌هایی را برای توسعه دستگاه‌های شخصی نسل بعد در عرصه کسب‌وکار XR مشاهده می‌کنیم.

ارتقای مستمر سبد تجاری از طریق انتخاب و تمرکز

در سال‌های اخیر ال‌جی تمرکز استراتژیک خود را بر آینده، نویدبخش عرصه‌هایی که پیش‌بینی می‌شود رشد بالایی داشته باشند، قرار داده و در نظر دارد تجارت‌های حاشیه‌ای خود را بر اساس پویایی بازار و ارزیابی‌های استراتژیک به حداقل برساند. همکاری با متا در راستای این استراتژی قرار داشته و پیشروی نوآوری‌ها در زمینه تجربیات کاربری در فضای مجازی آینده را با پیش‌بینی توسعه کامل بازار XR هدف قرار داده است.

ال‌جی در سال گذشته از چشم‌انداز آینده ۲۰۳۰ خود رونمایی کرد که بیان کننده اهداف بلند مدت تبدیل شدن به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند که قادر است به صورت یکپارچه تجربه‌های کاربری مشتریان را به یکدیگر متصل کرده و در حوزه های متنوع شامل خانگی، بازرگانی، حمل‌و‌نقل و فضاهای مجازی گسترش دهد. در پایان سال به عنوان بخشی از یک بازآرایی سازمانی یک یونیت تجاری XR در زیرمجموعه شرکت سرگرمی‌های خانگی تأسیس شد تا سرمایه‌گذاری‌های جدید در عرصه فضای مجازی را سرعت بخشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.