محمد ذوالفقاری سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت که به همراه تعدادی از مدیران ستادی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران و همکاران استانی سخن میگفت اظهار داشت: مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سال جاری فرآیند بازرسی را در واحدهای استانی بانک آغاز نموده است.
وی افزود: این بازرسی با محوریت موضوعات چهارگانه سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی و شایستگیهای مدیریتی و شورای هماهنگی صورت میپذیرد.
ذوالفقاری تصریح نمود: طی سالیان اخیر واحدهای بانک اقدامات و تدابیر متنوعی برای ارتقای سطح عملکردی بانک در موضوعات چهارگانه صورت دادهاند و در زمان کنونی ضرورت دارد تا مستندات و مدارک مرتبط با اقدامات و عملکرد به بازرسان ارائه گردد.
این مقام بانکی تأکید کرد: بانک توسعه تعاون بهعنوان یک موسسه مالی همواره انضباط، قانونمندی و اصول حرفهای را منظور داشته است و تمامی فرآیندهای بانک ضرورت داشته است با شفافیت و مطابق استانداردها و ضوابط ابلاغی باشد و ازاینرو چنانچه همکاران در ارائه مستندات اهتمام لازم را داشته باشند بانک در مرحله پاسخگویی از وضعیت مساعدی برخوردار است.
در این مراسم صیاد رحمان پور مدیر امور استانها و شعب گفت: در تلاش هستیم تا با برگزاری جلسات هماهنگی و توجیهی با استانها شرایطی فراهم آید تا بانک با انعکاس مؤثر اقدامات و دستاوردها بتواند بالاترین امتیاز را در میان دستگاههای اجرایی کسب نماید.
رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی در خصوص ارزیابی عملکرد در ادامه مراسم گفت: فرآیند ارزیابی عملکرد از مهمترین مؤلفههای مدیریت هر سازمان است و فرآیند ارزیابی و بازرسی در وزارتخانه و بانک نیز جریان است و چنانچه این فرآیندها به نحو مؤثر و حرفهای و مبتنی بر دانش صورت پذیرد اثرات مثبتی در ارتقای عملکرد بانک خواهد داشت.
در ادامه مراسم سید علی میرفخرایی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: بانک همواره در تلاش بوده تا جوانب کامل اطلاعرسانی را برای ذینفعان و مشتریان رعایت نماید و هرگونه خدمات، محصولات و موارد مرتبط با حقوق مشتریان از طریق پورتال و کانالهای رسمی بانک اطلاعرسانی میشود و چنانچه کمبودهایی وجود داشته باشد در اسرع وقت مرتفع میگردد.
در این جلسه که با حضور مدیران و کارکنان کلیه استانها و طرح مباحث از سوی تعدادی از آنها همراه بود، حمید فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و فرزاد ملکی معاون پیگیری و نظارت بر عملکرد استانهای منطقه دو بهعنوان دو فرد پاسخگو جهت ارائه راهنماییها و مسائل توجیهی به استانها مطرح شدند.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…
همزمان با عید سعید غدیرخم، نسخه آزمایشی وب سایت جدید بانک ملت با امکانات ویژه…