Categories: بانک و بیمه

همکاری بانک توسعه تعاون و مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق حقوق شهروندی و سلامت اداری

محمد ذوالفقاری سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت که به همراه تعدادی از مدیران ستادی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران و همکاران استانی سخن می‌گفت اظهار داشت: مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سال جاری فرآیند بازرسی را در واحدهای استانی بانک آغاز نموده است.
وی افزود: این بازرسی با محوریت موضوعات چهارگانه سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی و شایستگی‌های مدیریتی و شورای هماهنگی صورت می‌پذیرد.
ذوالفقاری تصریح نمود: طی سالیان اخیر واحدهای بانک اقدامات و تدابیر متنوعی برای ارتقای سطح عملکردی بانک در موضوعات چهارگانه صورت داده‌اند و در زمان کنونی ضرورت دارد تا مستندات و مدارک مرتبط با اقدامات و عملکرد به بازرسان ارائه گردد.
این مقام بانکی تأکید کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک موسسه مالی همواره انضباط، قانونمندی و اصول حرفه‌ای را منظور داشته است و تمامی فرآیندهای بانک ضرورت داشته است با شفافیت و مطابق استانداردها و ضوابط ابلاغی باشد و ازاین‌رو چنانچه همکاران در ارائه مستندات اهتمام لازم را داشته باشند بانک در مرحله پاسخگویی از وضعیت مساعدی برخوردار است.
در این مراسم صیاد رحمان پور مدیر امور استان‌ها و شعب گفت: در تلاش هستیم تا با برگزاری جلسات هماهنگی و توجیهی با استان‌ها شرایطی فراهم آید تا بانک با انعکاس مؤثر اقدامات و دستاوردها بتواند بالاترین امتیاز را در میان دستگاه‌های اجرایی کسب نماید.
رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی در خصوص ارزیابی عملکرد در ادامه مراسم گفت: فرآیند ارزیابی عملکرد از مهم‌ترین مؤلفه‌های مدیریت هر سازمان است و فرآیند ارزیابی و بازرسی در وزارتخانه و بانک نیز جریان است و چنانچه این فرآیندها به نحو مؤثر و حرفه‌ای و مبتنی بر دانش صورت پذیرد اثرات مثبتی در ارتقای عملکرد بانک خواهد داشت.
در ادامه مراسم سید علی میرفخرایی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: بانک همواره در تلاش بوده تا جوانب کامل اطلاع‌رسانی را برای ذینفعان و مشتریان رعایت نماید و هرگونه خدمات، محصولات و موارد مرتبط با حقوق مشتریان از طریق پورتال و کانال‌های رسمی بانک اطلاع‌رسانی می‌شود و چنانچه کمبودهایی وجود داشته باشد در اسرع وقت مرتفع می‌گردد.
در این جلسه که با حضور مدیران و کارکنان کلیه استان‌ها و طرح مباحث از سوی تعدادی از آن‌ها همراه بود، حمید فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و فرزاد ملکی معاون پیگیری و نظارت بر عملکرد استان‌های منطقه دو به‌عنوان دو فرد پاسخگو جهت ارائه راهنمایی‌ها و مسائل توجیهی به استان‌ها مطرح شدند.

فتحنایی

Recent Posts

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی و صدا و سیما امضا شد

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…

10 ساعت ago

کامبک هلند در اولین گام/ لهستان بدون لوا باخت

تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…

10 ساعت ago

توقف دانمارکی‌ها مقابل اسلوونی

تیم فوتبال دانمارک با تساوی مقابل اسلوونی شانس صدرنشینی گروه C را از دست داد.

10 ساعت ago

اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام…

10 ساعت ago

تجلی‌ افتخار و ارزش‌آفرینی فولاد اکسین در مجمع عمومی سالیانه این شرکت

روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد اکسین…

10 ساعت ago

تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ شرکت ملی صنایع مس ایران

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از ۶ بازنشسته سال ۱۴۰۲…

10 ساعت ago