همکاری عملیاتی ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه با رویکرد جدید

در این نشست، مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن گفت : همکاری و تعامل ذوب آهن با فولاد مبارکه برای این دوشرکت که در یک منطقه جغرافیایی قرار دارند به یک ضرورت تبدیل شده است و این سازمان ها نباید فرصت افزایش همکاری در سطوح مختلف را از دست بدهند .
وی افزود : رویکرد ذوب آهن اصفهان استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی و همچنین پتانسیل های موجود در کشور است و در این راستا آمادگی کامل داریم تا در حوزه های مختلف با مجتمع فولاد مبارکه همکاری کنیم .
مهندس رخصتی اظهار داشت : بیانیه گام دوم انقلاب که دستورالعمل اقتصادی کشور نیز هست ، ضرورت تغییر نگرش را می طلبد و بر این مبنا نباید اجازه دهیم که ظرفیت های خالی تولید معطل بماند . لذا همکاری و تعامل ذوب آهن با فولاد مبارکه در راستای استفاده از این ظرفیت ها اهمیت ویژه ای دارد .
دکتر محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولادمبارکه نیز گفت : یکی از آسیب هایی که در کل صنعت کشور با آن مواجه هستیم ، عدم اتحاد ، انسجام و  هماهنگی لازم جهت هم افزایی است .
وی افزود : دشمنان این مرز و بوم که امروز در جبهه اقتصادی ما را تهدید می کنند ، با هم متحد هستند و برای مقابله با آنها مانیز باید تمام توان خود را بسیج کنیم .
مدیرعامل فولادمبارکه اظهار داشت : با توجه به اینکه به تدریج و در آینده نزدیک ،شاهد  رقابت سخت تر و نزدیک تری در عرصه های داخلی و بین المللی خواهیم بود ، اتحاد صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن می تواند مزیت های رقابتی این شرکت ها را افزایش دهد.
در این جلسه مقرر شد مباحث مشترک و مرتبط در حوزه های مختلف اعم از تولید، توسعه، فروش و بازاریابی، اقتصادی ، مالی و نیروی انسانی در کمیته های فنی تخصصی با هدف بهره وری بیشتر مدیریتی هردو شرکت پیگیری شود.

فتحنایی

Recent Posts

پذیره نویسی صندوق بخشی سیمانی کاریزما

پذیره نویسی سیمانا از ۹ تیرماه آغاز می گردد.

6 ساعت ago

حضور پررنگ بانک سینا در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…

12 ساعت ago

انتصاب جناب آقای دکتر ظهرابی به سمت معاونت فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل

دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…

12 ساعت ago

راه‌اندازی سیستم چت آنلاین در بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…

12 ساعت ago

مزایده عمومی املاک مازاد بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بانک مرکزی…

13 ساعت ago

مراسم تکریم سادات در بانک صنعت و معدن

در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…

13 ساعت ago