×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
واحد فراوری غبارهای شارژ حمل مواد ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه کلنگ زنی شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از مهر، واحد فراوری غبارهای شارژ حمل مواد ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، محمد یاسر طیب نیا مدیر عامل و جمعی از معاونان فولاد مبارکه، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان، واحد فرآوری غبارهای شارژ حمل مواد ناحیه فولادسازی این شرکت و همزمان با عید سعید غدیر خم کلنگ زنی شد.

بازسازی سالانه ۲۵ هزار تن غبار شارژ حمل مواد از طریق گرانول سازی، پیشگیری از پراکنش غبارها و امکان پذیری شارژ پیوسته محصول تولیدی به کوره و حذف هزینه‌های سرباره در روش قبلی از اهداف بهره برداری از این کارخانه است.

واحد فراوری غبارهای شارژ حمل مواد ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریالی فولاد مبارکه در زمینی به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع، کلنگ زنی شد و مقرر است طی یک سال و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و سازنده داخل وارد مدار بهره برداری شود.

در جریان احداث این کارخانه فرصت‌های شغلی قابل توجهی برای سازندگان تجهیزات و در جریان بهره برداری نیز برای ۱۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.