×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
واریز بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به خزانه دولت از محل فروش مرزی نفت‌گاز

به گزارش تجارت گردان به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد با اشاره به تردد روزانه بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو سواری، اتوبوس و کامیون ترانزیتی و… از مرز بازرگان و کنترل و پایش آن‌ها از سوی کارکنان شاغل در نقطه صفر مرزی گفت: جمع‌آوری دلالان سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفت‌گاز، درآمدزایی دولت، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و تسریع در کنترل کامیون‌های ترانزیتی و ترانشیپی از عمده اهداف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در دولت سیزدهم است.

وی افزود: تأمین سوخت باکیفیت و توزیع بموقع آن، از وظایف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌ شمار می‌رود و هم‌اکنون نفت‌گاز براساس پیمایش و با نرخ هر لیتر ۳۰۰ تومان‌ عرضه می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه یادآور شد: تشدید نظارت بر جمع‌آوری باک‌های غیراستاندارد و جاسازی‌شده در کامیون‌های ایرانی و خارجی و اتوبوس‌های خروجی از مرز، توجه به استانداردسازی باک خودروها و الزام به رعایت آن و جلوگیری از خروج غیرمجاز سوخت از ویژگی‌های مهم اجرای طرح فروش «باک‌پر» است.

مجرد با اشاره به مدت‌زمانی که رانندگان خودروهای دیزلی در انتظار دریافت کارت سوخت المثنی هستند، تصریح کرد: مالکان باید به‌منظور دریافت سوخت تخصیص‌یافته در این مدت به نواحی تابعه شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: مجوز صادرشده سوخت‌گیری با کارت آزاد نفت‌گاز از سوی رؤسای نواحی و متناسب با مقدار سوخت تخصیصی سیستم پیمایش ماه‌های پیش انجام می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.