×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ورود شاخص به کانال ۳۵۶ هزار واحدی

تجارت گردان | ورود شاخص به کانال ۳۵۶ هزار واحدی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان،  آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با افزایش مواجه شدند.

شاخص‌ قیمت وزنی – ارزشی با ۷۲۸ واحد افزایش به ۹۵ هزار و ۴۴۴ واحد، شاخص کل هم وزن با ۹۶۴ واحد رشد به ۱۱۲ هزار و ۸۵۵ واحد، شاخص قیمت هم وزن با ۶۴۳ واحد افزایش، به ۷۵ هزار و ۳۷۰ واحد، شاخص آزاد شناور با ۳۴۷۱ واحد رشد، به ۴۲۴ هزار و ۲۵۱ واحد، شاخص بازار اول با ۲۱۲۷ واحد افزایش به ۲۵۵ هزار ۴۸۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۸۷۳ واحد رشد به ۷۴۲ هزار و ۴۲۳ واحد رسید.

گروه پتروشیمی ها، فولادی‌ها و صنایع معدنی بیشترین تاثیر را در شاخص امروز بورس گذاشتند و نمادهای پر بیننده، بانکی ها، فولادی‌ها و پالایشی‌ها بودند.

نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند، نمادهای چدن، خچرخش، ونیرو، کسعدی، خلنت، سنیر و سفانو بیشترین افزایش قیمت و نمادهای خپویش، قلرست، خمحور، سدور، پکویر، لپارس و سقاین بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام به ثبت رساندند.

به این ترتیب، امروز معامله‌گران بورس چهار میلیارد و ۲۳۸میلیون سهم در قالب ۵۵۹ هزار نوبت معامله به ارزش ۲۲۵۹ میلیارد تومان دادوستد کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.