ورود هوش مصنوعی به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- محمد حسن‌پور، رییس مرکز نوآوری‌های دانش‌بنیان شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، درباره این دستیار هوشمند گفت: «دستیار هوشمند مشتریان» با هدف ارتقای سطح خدمات پس از فروش و افزایش بهره‌وری در پاسخ‌گویی به مشتریان و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است. این چت‌بات هوشمند به صورت رسمی بر روی سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir  در دسترس قرار گرفته و قادر است به‌طور برخط و ۲۴ ساعته به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد. این چت‌بات هوشمند به منظور ارتقای فرآیند ارتباطات با مشتریان و ایجاد تجربه کاربری بهتر برای آنان توسط مرکز نوآوری‌های دانش‌بنیان ایساکو طراحی شده و توسعه یافته است.

وی افزود: این فن‌آوری با توجه به نیاز نسل جدید به ارتباطات دیجیتال و دسترسی آسان به اطلاعات طراحی شده و به عنوان کانالی نوین در کنار سایر مسیرهای ارتباطی مانند شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به مشتریان معرفی شده است. مشتریان قادر خواهند بود با استفاده از این چت‌بات، از خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی در مورد محصولات، خدمات پس از فروش و قطعات یدکی بهره‌مند شوند.

حسن‌پور در ادامه تشریح کرد: قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستیار هوشمند مشتریان ایساکو با استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی طراحی شده تا بتواند به شکل خودکار، سوالات متداول مشتریان را تحلیل کرده و پاسخ‌های دقیق و متناسب با نیازهای آن‌ها را ارایه دهد. این ابزار همچنین با قابلیت یادگیری از تعاملات قبلی، به مرور زمان هوشمندتر و بهینه‌تر عمل خواهد کرد و می‌تواند به پرسش‌های پیچیده‌تری پاسخ دهد. به این ترتیب، از حجم تماس‌های تلفنی کاسته شده و خدمات‌دهی در حوزه پس از فروش با کیفیت و سرعت بیش‌تری انجام می‌پذیرد.

وی به برنامه‌های آتی برای توسعه این دستیار هوشمند اشاره کرد و گفت: در ماه‌های آینده، قصد داریم دستیار هوشمند مشتریان را در سامانه‌های دیگری از ایران‌خودرو نیز به کار بگیریم. به این ترتیب، این ربات در وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو و وب‌سایت امداد خودرو نیز به مشتریان ارایه خواهد شد تا بتوانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

حسن‌پور تاکید کرد: دستیار هوشمند ایساکو به طور مداوم و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی به‌روزرسانی می‌شود و به صورت مستمر بهبود خواهد یافت تا بتواند به طور موثرتر و جامع‌تر به نیازهای مشتریان پاسخ دهد و در نهایت، رضایتمندی و اعتماد بیش‌تر مشتریان را به دست آورد. 
 

فتحنایی

Recent Posts

خبر خوب برای سهامداران پتروشیمی لردگان؛ کمپرسور دی اکسید کربن با موفقیت تست شد

هفته گذشته کارشناسان پتروشیمی لردگان برای تست نهایی کمپورسور دی اکسید کربن به چین سفر…

5 ساعت ago

برخورد سازمان بورس با نهادهایی که اوراق بدهی را با نرخ بالا معامله می‌کنند

حجت‌اله صیدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، از برخورد سازمان بورس با نهادهایی که…

5 ساعت ago

راه‌اندازی بازار توافقی ارز اشتباه است/ هزینه‌های بی‌انضباطی مالی کشور را نباید مردم بپردازند

یک کارشناس اقتصادی گفت: معتقدم اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز و راه‌اندازی بازار توافقی…

5 ساعت ago

افزایش قیمت حامل‌های انرژی در لایحه بودجه نیامده است

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ گفت که گزارش کمیسیون تلفیق بودجه اواسط هفته آینده…

5 ساعت ago

حاشیه سود کچاد در میان بالاترین های فولادی

بر اساس گزارشهای منتشر شده از حاشیه سود خالص شرکت های بورسی در صورت های…

5 ساعت ago