به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- محمد حسنپور، رییس مرکز نوآوریهای دانشبنیان شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، درباره این دستیار هوشمند گفت: «دستیار هوشمند مشتریان» با هدف ارتقای سطح خدمات پس از فروش و افزایش بهرهوری در پاسخگویی به مشتریان و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری راهاندازی شده است. این چتبات هوشمند به صورت رسمی بر روی سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir در دسترس قرار گرفته و قادر است بهطور برخط و ۲۴ ساعته به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد. این چتبات هوشمند به منظور ارتقای فرآیند ارتباطات با مشتریان و ایجاد تجربه کاربری بهتر برای آنان توسط مرکز نوآوریهای دانشبنیان ایساکو طراحی شده و توسعه یافته است.
وی افزود: این فنآوری با توجه به نیاز نسل جدید به ارتباطات دیجیتال و دسترسی آسان به اطلاعات طراحی شده و به عنوان کانالی نوین در کنار سایر مسیرهای ارتباطی مانند شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ مرکز پاسخگویی و امداد ایرانخودرو به مشتریان معرفی شده است. مشتریان قادر خواهند بود با استفاده از این چتبات، از خدمات مشاورهای و راهنمایی در مورد محصولات، خدمات پس از فروش و قطعات یدکی بهرهمند شوند.
حسنپور در ادامه تشریح کرد: قابلیتها و ویژگیهای دستیار هوشمند مشتریان ایساکو با استفاده از تکنولوژیهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی طراحی شده تا بتواند به شکل خودکار، سوالات متداول مشتریان را تحلیل کرده و پاسخهای دقیق و متناسب با نیازهای آنها را ارایه دهد. این ابزار همچنین با قابلیت یادگیری از تعاملات قبلی، به مرور زمان هوشمندتر و بهینهتر عمل خواهد کرد و میتواند به پرسشهای پیچیدهتری پاسخ دهد. به این ترتیب، از حجم تماسهای تلفنی کاسته شده و خدماتدهی در حوزه پس از فروش با کیفیت و سرعت بیشتری انجام میپذیرد.
وی به برنامههای آتی برای توسعه این دستیار هوشمند اشاره کرد و گفت: در ماههای آینده، قصد داریم دستیار هوشمند مشتریان را در سامانههای دیگری از ایرانخودرو نیز به کار بگیریم. به این ترتیب، این ربات در وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایرانخودرو و وبسایت امداد خودرو نیز به مشتریان ارایه خواهد شد تا بتوانند از امکانات آن بهرهمند شوند.
حسنپور تاکید کرد: دستیار هوشمند ایساکو به طور مداوم و با استفاده از جدیدترین تکنولوژیهای هوش مصنوعی بهروزرسانی میشود و به صورت مستمر بهبود خواهد یافت تا بتواند به طور موثرتر و جامعتر به نیازهای مشتریان پاسخ دهد و در نهایت، رضایتمندی و اعتماد بیشتر مشتریان را به دست آورد.
هفته گذشته کارشناسان پتروشیمی لردگان برای تست نهایی کمپورسور دی اکسید کربن به چین سفر…
حجتاله صیدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، از برخورد سازمان بورس با نهادهایی که…
یک کارشناس اقتصادی گفت: معتقدم اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز و راهاندازی بازار توافقی…
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ گفت که گزارش کمیسیون تلفیق بودجه اواسط هفته آینده…
بر اساس گزارشهای منتشر شده از حاشیه سود خالص شرکت های بورسی در صورت های…
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: در سطح حاکمیت نیز یکی از اولویتهای اصلی وزارت…