به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، کندی مقطعی ایجاد شده در پورتال معاونت درمان که در دو روز اخیر باعث ایجاد مشکلاتی برای برخی مراجعان شده بود؛ با تلاش متخصصین فناوری اطلاعات و همکاری سایر دستگاههای ذیربط، در مسیر پایداری کامل بوده و وضعیت پورتال به صورت لحظهای در حال رصد و پیگیری است.
لازم به یادآوری است از ابتدای دیماه تمامی اقدامات لازم برای ارائه سرویس پایدار و مناسب سامانه نسخه الکترونیک اتخاذ شده و فرآیند بهبود و تکامل سامانهها نیز به سرعت و با تمام امکانات و ظرفیت درحال انجام است.
https://tejaratgardan.ir/?p=167061