به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲ آذر ماه در برنامه “پژواک” کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک به سوالات متداول مشتریان و کاربران گرامی پاسخ خواهند داد.
بانک ملی ایران همواره مشتری مداری را سرلوحه امور خود می داند و با توجه به درخواست مشتریان گرامی در برنامه این هفته “پژواک” نیز کارشناسان امر به صورت لایو(زنده) پاسخگوی مشتریان خواهند بود .
در این برنامه کاربران می توانند به طور مستقیم از طریق صفحه رسمی اینستاگرام این بانک به آدرس Bankmelli1307 سوالات خود را در خصوص امور بانکی ، خدمات و سامانه های بانک ، مشکلات و نحوه رفع آن مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایند.
گفتنی است بانک ملی ایران در برنامه ” پژواک” که سه شنبه هر هفته در صفحه اینستاگرام بانک پخش می شود با حضور کارشناسان متخصص بانکی به سوالات مشتریان و کاربران در خصوص موضوع هفته پاسخ می دهد.
در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…
هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…
در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…
بانک قرضالحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنشهای پذیرندگی در…