Categories: بانک و بیمه

پاسخگویی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران به ابهامات مشتریان موسسه نور

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک پس از انتقال شعب و سپرده های موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران،در واحد پاسخگویی این اداره کل حضور یافته و جهت رفع ابهامات و پاسخ به پرسش های مشتریان این موسسه با آنها به گفت و گو پرداخت.

گفتنی است در راستای راهبرد و سیاست های بانک مرکزی برای ساماندهی بازار پول و صیانت از حقوق سپرده گذاران و بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه)، شورای پول و اعتبار و کمیته تخصصی اصلاح نظام بانکی،مشتریان و سپرده گذاران موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران انتقال یافته است و مشتریان این موسسه از تاریخ ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به شعب سابق این موسسه (ذیل مدیریت بانک) از تمامی خدمات بانکی استفاده کنند.

مشتریان موسسه نور در صورت هر گونه پرسش و ابهامی در این رابطه می توانند با واحد پاسخگویی اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران به شماره تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ تماس حاصل نمایند.

فتحنایی

Recent Posts

ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش…

4 ساعت ago

ضرورت پیگیری و تسریع در تولید انبوه موتورهای برقی/ خداقوت وزیر صمت به مدیران و کارکنان مگاموتور

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور…

4 ساعت ago

معارفه مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان

سرپرست مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان منصوب شد.

4 ساعت ago

بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با تعاونی ها و بنگاه ها

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با…

4 ساعت ago

مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان مزیت بانک توسعه تعاون مطرح است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان…

4 ساعت ago

پرداخت تسهیلات به بخش مولد اقتصاد موجب کاهش تورم می شود

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در در کارگاه آموزشی مدیران ستادی واستانی درمشهد مقدس…

4 ساعت ago