به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در روز سه شنبه ۸ شهریور ماه عباس شفیعی رئیس هیات مدیره از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰ صبح، حسن مونسان عضو هیات مدیره از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۱:۳۰ و مسئولان حوزه فناوری اطلاعات از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ پاسخگوی مشتریان گرامی خواهند بود.
گفتنی است کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.
مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ ، کلید ۳ با ۶۰ خط تلفن از ساعت ۸ تا ۲۰ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…