به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به گستره وسیع افراد مشمول سهام عدالت و همچنین استقبال سرمایه گذاران از پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم (ETF)، مدیران بانک ملی ایران، شرکت کارگزاری این بانک و رییس و کارشناسان اداره کل توسعه سیستم ها برای پاسخگویی به سوالات و دغدغه های طرح شده مشتریان به صورت آنلاین و برخط از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مرکز ارتباط مردمی بانک حضور خواهند داشت.
مشتریان گرانقدر می توانند برای طرح مسائل مختلف خود و دریافت مشاوره درباره موضوعات مذکور از طریق تماس با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ (کلید ۳) با مدیران و کارشناسان به صورت مستقیم گفت و گو کنند.
بانک ملی ایران در راستای تسهیل امور و تکریم مشتریان، زمینه پاسخگویی و ارتباط بیشتر مسئولان بانک را فراهم کرده به طوری که در بعد برون سازمانی، پیش تر نیز ارتباط مستقیم مردمی مدیران انجام شده است.
https://tejaratgardan.ir/?p=59395