پاسخگویی مدیران تأمین اجتماعی به مردم از طریق سامانه تلفنی ۱۴۲۰

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، بیمه‌شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین سایر اقشار مردم می‌توانند در این هفته، سئوالات، پیشنهادها و انتقادهای احتمالی خود در حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی، برنامه‌ریزی و مالی و نیز خدمات الکترونیک و غیرحضوری تأمین‌اجتماعی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۲۰، به‌طور مستقیم با مدیران حوزه‌های مذکور مطرح کنند.

برنامه زمانبندی اعلام‌شده از سوی مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی، در مورد زمان حضور مدیران این سازمان در مرکز تماس ۱۴۲۰ به شرح زیر است:

۱- مدیران حوزه برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی: روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۱:۰۰

۲- مدیران حوزه فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات: روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۵:۰۰

۳- مدیران حوزه درمان: روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰

۴- مدیران حوزه بیمه‌ای: روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰ 

فتحنایی

Recent Posts

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

7 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

7 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

7 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

9 ساعت ago

بانک ملت پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیت‌های فناورانه و…

9 ساعت ago