Categories: بانک و بیمه

پاسخ به نیازهای کسب و کاری مشتریان بانک ملی ایران در گروه مالی

عباس شفیعی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک علی رغم اینکه از گذشته خدمات بانکداری جامع ارایه کرده است اما شاید در دوران جدید نیازهای بازار خود را تغییر نداده بود، افزود: همزمان با تغییر مدیریت بانک و همچنین تغییراتی که از اواخر سال گذشته در برنامه های استراتژیک بانک صورت گرفت، بحث بانکداری جامع در برنامه تحول استراتژیک گنجانده شد.
وی تصریح کرد: برای آماده سازی مضامین استراتژیک ضرورت داشت ساز و کارهای لازم نیز فراهم شود که در قالب تشکیل گروه مالی در بانک ایجاد شد.
شفیعی تاکید کرد: گروه مالی به همراه بانک می توانند مجموعه نیازهای کسب و کاری مشتریان به ویژه مشتریان بزرگ و مشتریان شرکتی را تامین کنند.
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: ایجاد این ساختار برای اجابت درخواست های بنگاه های بزرگ ضرورت داشت و بانک ملی ایران این اقدام را انجام داد .
به گفته وی، گروه مالی در حوزه بازار سرمایه و بیمه برای رفع نیازهای مشتریان به بانک کمک می کند.

فتحنایی

Recent Posts

پتروشیمی مارون، پیشگام در کیفیت و نوآوری / تقدیر از پتروشیمی مارون در اجلاس پیشگامان کیفیت و نوآوری

در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…

6 ساعت ago

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

10 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

11 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

11 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

12 ساعت ago