به گزارش تجارت گردان به نقل از صدا و سیما؛ حسن عمیدی در واکنش به بازنشر ویدئوی قدیمی از حمل نامناسب بستههای پستی در فضای مجازی نوشت؛ شرکت ملی پست همواره بر اصل صداقت، پاسخگویی و احترام بر مخاطبان خود پایبند و با هوشمندسازی فرایندها تمام تلاش خود را برای بهبود، ارتقا و کسب رضایت مشتریان به کار خواهد بست.
سپاسگزار خواهیم بود در صورت مشاهده هر گونه بی ترتیبی در عملیات لجستیک و یا سایر موارد؛ مراتب را حتما با ما به اشتراک بگذارید.
بی تردید همراهی مشتریان و مخاطبانمان ما را در خدمت رسانی بهتر یاری خواهد کرد.
https://tejaratgardan.ir/?p=199720