ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آمادهباش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچکترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیتترین خدمات را به مشترکان خود ارائه میدهد.
ایرانسل آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آنها نیز باشد.
بامداد امروز شنبه، ۸ خردادماه ۱۴۰۰، در ساعت ۱ و ۵ دقیقه، زمینلرزهای به بزرگی ۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، در حوالی «بابامنیر» در استان فارس احساس شده است.
ایرانسل، از ابتدای راهاندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.
بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه خردادماه۱۴۰۳ در کدال، رقم درآمد محقق شده را ۱۱…
سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت گفت: «در راستای سیاستهای شهید جمهور و دولت سیزدهم…
در ادامۀ سفر استانی مدیرعامل و هیئت همراه به استان آذربایجان غربی، دکتر بهشتینژاد به…
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمیناجتماعی اعلام کرد با هدف پیگیری تخصصی مسائل…
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان سه شنبه ۱۲ تیرماه در نشست خبری با اصحاب…
سیستم جرک شرکت صبانور اولین مجموعه ای در ایران بوده که از این استاندارد استفاده…