Categories: بانک و بیمه

پایگاه خبری رصد بیمه با حضور مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی رونمایی شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر مصطفی زندی- مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که مهمان بیست و پنجمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگو بود که به صورت زنده از صفحه رسمی بیمه رازی در اینستاگرام با بازدید بیش از دو هزار نفر پخش شد، از پایگاه خبری رصد بیمه به عنوان پایگاه جامع اخبار صنعت بیمه رونمایی کرد.
در این رویداد زندی گفت: توجه بیمه رازی به خصوص روابط عمومی این شرکت به بحث نماینده و شعبه محوری بسیار ارزشمند است زیرا نمایندگان و شبکه فروش نقش بسیاری در توسعه صنعت و فرهنگ بیمه در کشور دارند.
او با تاکید بر اینکه شبکه فروش زحمات بسیار زیادی می‌کشند، افزود: با توجه به ظرفیت و امکانات نمایندگان و شبکه فروش، شرکت‌های صنعت بیمه و نمایندگان شبکه فروش باید در زمینه ترویج فرهنگ بیمه و آشنایی هرچه بیشتر جامعه با بیمه قدم بردارند.
مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی با اشاره به اینکه در صنعت بیمه بیش از ۹۰ هزار نمایندگی وجود دارد، خاطرنشان کرد: نمایندگان با تکیه بر رویه واحد می‌توانند اقدامات فرهنگی بسیار زیادی را در سطح شهر و استان خود انجام دهند و از هر نمایندگی باید به عنوان یک نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های بیمه که در معرض دید افراد جامعه است، استفاده شود.
زندی همچنین در رابطه با برگزاری بیست و هشتیمن همایش بیمه و توسعه به مناسبت روز بیمه (۱۳ آذر)، گفت: در همایش سالجاری مباحث مدنظر برای سال آینده تشریح و به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.
او یادآور شد: در کنار برگزاری همایش سالجاری، پنل‌های تخصصی و فنی با توجه به شرایط خاص کشور با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی یادآور شد: همایش سالجاری به صورت کامل و برخط از طریق درگاه‌های اینترنتی بیمه مرکزی، سندیکا و شرکت‌های صنعت بیمه پخش خواهد شد.
زندی در انتها از زحمات روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی در راستای تاکید بر نماینده محوری و فرهنگ سازی بیمه در جامعه تقدیر کرد.
همچنین در این برنامه زنده، با حضور مصطفی زندی- مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی قرعه کشی چالش اینستاگرامی نمایندگان برگزار شد و از ۱۳ فرد برتر و ۱۳ نفر از افرادی که نام آن‌ها در قرعه کشی مشخص شد، با اهدای هدایایی تقدیر شد.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی به جناب آقای مصطفی زندی اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه‌های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.

فتحنایی

Recent Posts

اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در روز چهارشنبه ۲ خرداد۱۴۰۳

همزمان با اعلام تعطیلی روز چهارشنبه دو خرداد ۱۴۰۳ از سوی هیئت دولت و برگزاری…

8 ساعت ago

بانک ملی ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان را در پی حادثه سانحه هوایی تسلیت گفت

بانک ملی ایران در پیامی شهادت شهدای خدمت؛ «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» ریاست محترم…

8 ساعت ago

امکان وکالتی کردن حساب‌‌‌ مشتریان پست بانک ایران برای خرید خودروهای برقی وارداتی فراهم شد

به اطلاع مشتریان پست بانک ایران می‌رساند، امکان وکالتی‌‌‌ کردن حساب‌‌‌‌های مشتریان این بانک به‌‌‌…

8 ساعت ago

اعلام شعب کشیک بانک سرمایه در روز چهارشنبه مورخ دوم خرداد

فهرست شعب کشیک بانک سرمایه در روز چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

9 ساعت ago

اعلام شعب کشیک  موسسه اعتباری ملل در روز دوم خرداد ۱۴۰۳

موسسه اعتباری ملل ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، شعب…

9 ساعت ago

اعلام اسامی شعبه‌های منتخب بانک پاسارگاد در تاریخ ۲ خرداد

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان،…

9 ساعت ago