×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
پتروشیمی مارون در مسیر حفاظت از محیط زیست / افتتاح پروژه‌ی زیست محیطی با هدف کاهش آلاینده‌ها

امین امرائی مدیر عامل پتروشیمی مارون با تاکید بر رسالت ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی، اعلام کرد با هدف حفاظت از محیط زیست، طرح مطالعاتی و اجرایی پروژه ی بهسازی، نصب و راه اندازی ٢۴ مشعل در شرکت نفت و گاز کارون، شامل واحدهای بهره برداری اهواز ١ تا ۵ و نمک زدایی های مربوطه و آبتیمور و منصوری در دستور کار قرار گرفت.

اجرای پروژه‌ی عظیم زیست محیطی در اهواز

امرائی، هدف از اجرای این پروژه ی عظیم زیست محیطی را بهسوزی سیستم مشعل های موجود در منطقه ی نفت و گاز کارون به میزان ٢٠ میلیون فوت مکعب روزانه و کاهش آلایندگی و دستیابی به مشعل بدون دود عنوان کرد.

پتروشیمی مارون و شرکت ملی نفت ایران در مسیر کاهش آلاینده‌ه

این پروژه ی عظیم زیست محیطی، با هدف کاهش آلاینده ها و استفاده از فن آوری سیستم مشعل بدون دود و مطابق استانداردهای شرکت ملی نفت ایران و مجهز به دمنده ی هوا برای دود زدایی و سایر تجهیزات تکمیلی جانبی مانند لخته گیرها، افتتاح شد.

راه‌اندازی سومین مشعل نمک‌زدایی در سایت اهواز١ / پروژه‌ی بهسازی مشعل‌ها تا پایان ۱۴۰۳

این مشعل که هفته ی جاری، راه اندازی شده، سومین مشعل نمک زدایی هاست که توسط پتروشیمی مارون و با همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در سایت اهواز ١ راه اندازی شده و با توجه به شرایط عملیاتی و بهره برداری در واحدها طبق برنامه، تا پایان ۱۴۰۳ مشعلهای راه اندازی شده به ١٨ عدد خواهد رسید و آرزوی دیرینه ی مردم استان خوزستان در کاهش یکی از بزرگترین آلایندهای محیطی، برآورده خواهد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.