×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پخش ۶۵۰ ساعت برنامه انتخاباتی در سیما

تجارت گردان | پخش ۶۵۰ ساعت برنامه انتخاباتی در سیما

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر،دارابی در نشست خبری که به تشریح برنامه‌های انتخاباتی و همچنین دهه فجر این معاونت پرداخت و افزود: هزار و ۴۴۶ ساعت برنامه تلویزیونی در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۱۲۳ ساعت برنامه تصویری در زمینه انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سیمای سراسر کشور روی آنتن خواهد رفت.
وی گفت: تاکنون ۶۳۱ ساعت برنامه در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۲۰ ساعت برنامه در زمینه انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی پخش شده است.
معاون امور استان‌های صدا و سیما افزود: هزار و ۶۹۲ ساعت برنامه رادیویی در زمینه انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۱۸۰ ساعت برنامه در زمینه انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز از رادیو‌های کشور پخش می‌شود که تاکنون هزار و ۲۹۲ ساعت برنامه در زمینه مجلس شورای اسلامی و ۷۵ ساعت برنامه درباره مجلس خبرگان رهبری پخش شده است.
آقای دارابی گفت: ۱۵۰ شبکه رادیو تلویزیونی کشور به ۳۵ زبان فعال است که ۸۱ شبکه رادیو و تلویزیون آن در استان‌های کشور تولید می‌شود.
وی اضافه کرد: ۳۳ شبکه استانی برنامه‌های تصویری تولید می‌کنند که سه شبکه به دو زبان زنده برنامه دارند.
معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: پارسال در ۲۲ بهمن راهپیمایی هزار شهر کشور به تصویر کشیده شد و امسال نیز این اقدام در رسانه ملی صورت می‌گیرد.  دارابی افزود: ۲۲ بهمن امسال مقارن با چهلمین روز شهادت سردار مقاومت صلح و امنیت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی است که بر اساس نظر مقام معظم رهبری ایشان به عنوان یک مکتب مورد توجه قرار خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.