×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳۰ تیر , ۱۴۰۳
پذیرش و درج مدل روابط عمومی میدکو در انجمن بین المللی روابط عمومی (ipra)

این مدل که بر اساس مولفه‌های مربوط به روابط عمومی مالی پایه گذاری شده است طی مقاله ای در سایت انجمن روابط عمومی به طور کامل معرفی و شرح داده شد.

در بخشی از این مقاله در توضیح مدل روابط عمومی میدکو آمده است :

این مقاله یک مدل روابط عمومی استراتژیک جامع را توضیح می دهد که برای افزایش ارزش بازار سازمان ها طراحی شده است. این مدل بر اهمیت ارتباطات مؤثر، مشارکت رسانه ای و سازماندهی رویداد در ایجاد شهرت برند و تقویت رشد تأکید می کند. این مدل با سازوکار‌های مختلف (B2B، B2C، B2G) سازگار بوده و حساسیت فرهنگی را برای کاربردهای جهانی برجسته می کند. علاوه بر این، معیارهای کلیدی برای اندازه‌گیری موفقیت را بررسی می‌کند و از سازمان‌ها می‌خواهد که این مدل را اتخاذ کنند.

گفتنی است روابط عمومی میدکو طی سال گذشته به عنوان تنها روابط عمومی در میان شرکت‌های ایرانی به عضویت انجمن روابط عمومی بین‌المللی درآمد.

انجمن بین المللی روابط عمومی ( (ipraدر سال ۱۹۹۵ برای ارتقای سطح روابط عمومی در سراسر جهان در لندن پایه گذاری شد . این انجمن به عنوان سازمانی غیر دولتی در سازمان ملل متحد شناخته شد که یک کمیته ی بسیار فعال برای افراد درگیر با حرفه ی روابط عمومی در سراسر دنیاست و با همکاری با موسسه های مرتبط ، دوره های مختلفی را در قالب کنفرانس ، کارگاه آموزشی و کنگره های جهانی برگزار می کند . از میان همه آنها جوایز طلایی IPRA برای ارتقای روابط عمومی اعضای خود سالانه برگزار می شود . ایپرا در حال حاضر ۷۰۰ عضو از ۸۰ کشور جهان دارد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.