به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، سیفی در بازدید از شعبه مستقل مرکزی (کد۳۰۴۶) و شعبه فردوسی (کد۳) بانک صادرات ایران، روند پرداخت و عرضه ارز اربعین به زائران را بررسی و دستورات لازم برای تداوم ارائه خدمات به آنها را تا زمان مقرر، مورد تاکید قرار داد.
وی در جریان این بازدید با تاکید بر ارائه خدمات به مردم و عمل به مسئولیتهای اجتماعی، گفت: پرداخت ارز اربعین از جمله مأموریتهایی است که همه ساله با ارادت ویژه از سوی کارکنان بانک صادرات ایران به سیدالشهدا علیهالسلام، در دستور کار قرار گرفته و از آغاز سفرهای اربعین امسال تاکنون ۶۸ هزار و ۶۶۰ نفر از زائران اربعین بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۱۲ میلیون دینار عراق از ۲۲۴ شعبه و باجه منتخب بانک صادرات ایران دریافت کردهاند.
سیفی همچنین با تاکید بر اینکه مسآله شلوغی شعب بانک از طریق توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری حل میشود، افزود: بخش زیادی از توسعه زیرساختهای بانکداری دیجیتال بانک در سال جاری تکمیل خواهد شد.
سیفی رسیدگی به مشتریان در حوزه بانکداری شرکتی به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای بانکداری جامع را خاطرنشان کرد و افزود: بانک صادرات ایران با تمرکز بر ارائه خدمات ویژه برای واحدهای تولیدی و حمایت از اشتغال، خدمات ویژهای در قالب بانکداری شرکتی و اختصاصی به مشتریان ارائه میکند.
وی برنامهریزی برای تقویت حضور مدیران ارتباط در شعب را از دیگر اقدامات بانک برای توسعه خدمات بانکداری شرکتی و بانکداری اختصاصی عنوان کرد.
سرپرست بانک صادرات ایران همچنین افزایش منابع را از جمله مهمترین راهبردهای بانک برای توسعه خدمات به مردم و اقتصاد کشور عنوان کرد و برنامهریزی برای رسیدن منابع بانک به ۸۰۰۰ هزار میلیارد ریال را از جمله اهداف بانک عنوان کرد.
وی در این بازدید که با همراهی اقبالیراد، معاون شعب و کیومرث جهانبانی، مدیر امور شعب استان تهران و البرز صورت گرفت، با تاکید بر توجه و تسهیل پرداخت تسهیلات خرد و عمل به مسئولیتهای اجتماعی بانک افزود: عمل به مسئولیت اجتماعی بانک، بازگشایی از گره مشکلات مردم و رضایت خداوند را سه ویژگی مهم پرداخت تسهیلات خرد به مردم برشمرد و افزود: توجه به این خدمات در کنار مسئولیت مالی، اجر معنوی و مایه برکت کار در بانک صادرات ایران است.