به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، رمضانپور، در جلسه ای با حضور مدیران شعب، روسای ادارات فنی و پشتیبانی این استان، با قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران استان ایلام در ارائه خدمات بیمه ای به مردم اظهار د اشت: مردم استان ایلام شایسته ارائه بهترین خدمت هستند و همکاران ما به بهترین نحو ممکن باید در خدمت مردم باشند.
وی در ادامه به بحث بهره وری پرداخت وگفت: این اقدام در راستای عادلانه نمودن نظام پرداخت در شرکت در دستور کار قرار گرفت و روز به روز در حال تکمیل شدن و رفع نقص می باشد.
امیری نیز در این جلسه طی سخنانی، به بررسی عملکرد مدیران شعب و نمایندگان استان پرداخت و خواستار افزایش نمایندگان در سطح استان شد.
همچنین متقی پور به بررسی وضعیت ساختمان مرکزی شرکت در استان ایلام پرداخت و خواستار جابجایی محل ساختمان فعلی گردید.
گفتنی است در این جلسه میرزائی مدیر کل بیمه ایران استان ایلام ،گزارشی مفصل از عملکرد استان ارائه نمود .
در ادامه سفر معاون بیمه ایران و هیات همراه، از املاک شناسایی شده جهت خرید و احداث پایانه خسارت استان ایلام بازدید گردید که پس از بررسی، نتیجه آن اعلام خواهد شد.
برای اولین بار در کشور بزرگترین رویداد نوآورانه بین المللی صنعت پتروشیمی در مجتمع اقامتی…
شرکت بیمه ملت برای تسهیل دسترسی بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری، لیست مراکز درمانی طرف…
ثبت رشد ۱۷.۸ درصدی تولید در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سال گذشته…
با تلاش متخصصان داخلی، طرح بازوهای بارگیری آمونیاک مایع در پتروشیمی مسجدسلیمان به بهره برداری…
غرفه مارون به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه plastpol انتخاب گردید.
بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از مدیریت روابط عمومی مجتمع پتروشیمی بدر شرق تقدیر…