×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
پرداخت ۲۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات بیمه تکمیلی و بیمه عمر بازنشستگان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، حسینی در مورد جزییات این پرداخت‌ها گفت: در هفته جاری مبلغ ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، مراکز دیالیز، مراکز پزشک خانواده و پزشکان طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: در این مرحله از پرداخت‌ها، ۱۳۶۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها به همراه ۴۲۰ میلیارد تومان از مطالبات سه‌ ماه پزشکان طرف قرارداد پرداخت شد و ان‌شاءالله مابقی مطالبات پزشکان را نیز پرداخت و به‌روزرسانی خواهیم کرد.
معاون برنامه‌ریزی، پشتیبانی و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین از پرداخت مطالبات مراکز دیالیز و مراکز پزشک خانواده به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان خبر داد و در مورد مطالبات داروخانه‌ها در طرح دارویار افزود: تمامی مطالبات دارویی سرپایی تا پایان اردیبهشت ماه و مطالبات دارویی بستری تا پایان اسفند ماه نیز که رقمی بالغ بر ۸۵۰۰ میلیارد تومان و از تعهدات دولت است؛ به‌صورت مستقیم از طریق سازمان هدفمندی به حساب مراکز درمانی طرف قرارداد واریز خواهد شد.
حسینی افزود: تلاش ما در سازمان تأمین‌اجتماعی این است که بدهی معوق به مراکز طرف‌قرارداد نداشته باشیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اسناد بررسی و پرداخت شود. لذا در تلاشیم با به‌روز کردن بدهی‌های سازمان به مراکز دانشگاهی، این مطالبات را نیز در اسرع وقت پرداخت و تسویه کنیم.
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین از پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان خبر داد.
حسینی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری، در راستای افزایش سرعت در پرداخت و خدمات‌رسانی بهتر، پرداخت‌های بیمه تکمیلی به شرکت‌های بیمه‌گر به‌صورت متمرکز خواهد بود، افزود: در قرارداد فعلی کانون بازنشستگان با شرکت بیمه تکمیلی طرف قرارداد، سازمان تأمین‌‎اجتماعی ۵۰ درصد از تعهدات را با رقمی بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان در جهت رضایتمندی و رفاه حال بازنشستگان عزیز بر عهده گرفته است که امیدواریم بخشی از دغدغه‌های این قشر عزیز پاسخ داده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.