×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳
پرداخت ۳۵۸هزار فقره وام در یک ماه توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، وام قرض‌الحسنه همواره به عنوان یک گزینه جذاب پیش روی مردم است و جذابیت آن زمانی دوچندان می‌شود که یک نهاد مالی به نام بانک، آن را در کوتاه‌ترین زمان و به آسان‌ترین شیوه ممکن به حساب متقاضیان واریز کند. تمایل افراد به دریافت این نوع تسهیلات زیاد است و با یک حساب و کتاب ساده می‌توان فهمید که دریافت این گونه وام‌ها، کاملاً مقرون به صرفه است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور همواره سعی داشته تا تسهیلات خود را با کمترین کارمزد به دست متقاضیان واجد شرایط برساند.

تسهیلات این بانک در حالی با کارمزد بین صفر تا ۴ درصد به متقاضیان ارائه می‌شود که سقف تسهیلات آن نیز افزایش پیدا کرده است. در سال جاری اشخاص حقیقی تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا سقف ۹۰۰ میلیون تومان، امکان برخورداری از وام‌های این بانک را دارند.

بانک در ماه گذشته مجموعاً ۳۵۸هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۲۵۴هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است. همچنین، از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه یک میلیون و ۳۰۷هزار فقره وام به ارزش ۸۹۲هزار میلیارد ریال توسط این بانک پرداخت شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.