×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳
پرسپولیس موفق به ری‌پوکر نشد؛ به یاد سوپرگل هادی

به گزارش ایرنا، تیم‌های سایپا و پرسپولیس در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام برسد.
سرخپوشان تهرانی می‌توانستند برای پنجمین فصل متوالی در اولین بازی فصل به برتری برسند اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان ابراهیم صادقی چنین اجازه‌ای را به آنها ندادند. پرسپولیس آخرین بار در لیگ پانزدهم بود که موفق نشد در هفته اول به پیروزی دست پیدا کند. آنها در آن سال در برابر میهمان خود پدیده(شهرخودرو) مشهد متوقف شدند.
آن بازی که ۱۹۲۵ روز قبل به انجام رسید با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. هفته اول لیگ پانزدهم بود و تیم برانکو توسط علی علیپور به گل زودهنگام رسید اما یونس شاکری و حسین بادامکی پدیده را پیش انداختند. با این وجود در همان نیمه اول پرسپولیس با سوپرگل هادی نوروی فقید نتیجه را برابر کرد و مسابقه با همان نتیجه به اتمام رسید.
در لیگ‌های شانزدهم، هفدهم، هجدهم و نوزدهم، سرخپوشان تهرانی موفق شدند تیم‌های سایپا، فولاد، شهرخودرو و پارس جنوبی را شکست دهند و در هر چهار سال عنوان قهرمانی را به دست بیاورند. با این حال باید بدانیم که پرسپولیس توانست برای پنجمین فصل متوالی در هفته نخست دروازه خود را بسته نگه دارد.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.