×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
پرورش‌خواه: استقلال با این شرایط با مشکل روبه‌رو می‌شود

«بهروز پرورش‌خواه» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: دیدار استقلال و ذوب‌آهن اصفهان یک بازی بی‌کیفیت بود که استقلال نتوانست عملکرد خوبی را به اجرا بگذارد.

وی افزود: مهم‌ترین اشکالی که در روند تیمی استقلال مشاهده شد هماهنگی نداشتن میان بازیکنان بود و باعث شد روند تاکتیکی این تیم دچار اختلال شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شکل و نحوه بازی استقلال امیدوار کننده نیست و به طور حتم آبی‌پوشان با ادامه این روند به مشکل اساسی خواهند خورد.

پرورش‌خواه تصریح کرد: محمود فکری و دستیارانش باید به طور کامل عملکرد استقلال را مورد آنالیز قرار دهند و دریابند چه اشکال و ضعف تاکتیکی وجود دارد که آنها نمی‌توانند موقعیت سازی کنند.

وی تاکید کرد: خط هافبک‌ استقلال بسیار ناهماهنگ و سردرگم بود و در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه پاس‌های اشتباه می‌داد و در پرسینگ و پاس عمقی ضعیف عمل می‌کردند. از بازیکنانی که در سطح اول فوتبال ایران و در تیم استقلال بازی می‌کنند انتظارات بیشتری می‌رود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مهاجمان استقلال آن شادابی گذشته را ندارند و تحرک کمتری دارند. شاید نبود شیخ دیاباته در کاهش قدرت تهاجمی آبی‌ها نقش داشته است.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم استقلال با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.