پروژه‌های کیفی ایران‌خودرو به ایستگاه ۵۹ رسید

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- محمود مهرگان‌فر مهم‌ترین دغدغه نمایندگی‌ها در مراجعات مشتریان را کیفیت محصولات دانست و گفت: از بهمن ماه سال گذشته نظارت‌های دقیقی در کیفیت محصولات صورت گرفته و ۲۷۹ پروژه به اجرا گذاشته شده است و با ادامه روند فعلی به زودی نتایج این اقدامات در محصولات ملموس خواهد بود و مراجعات مشتریان برای دریافت خدمات ناشی از کیفیت خودروها کاهش قابل توجهی خواهد یافت. 
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ٧٣ پروژه ارتقای کیفیت محصول و ۵۹ پروژه مرتبط با بهبود قطعات در محصولات مختلف اجرا شده است. 
مدیر طرح ریزی و ارزشیابی کیفیت ایران خودرو افزود: اطلاعات لازم در خصوص کیفیت محصولات و قطعات را از شبکه نمایندگی‌ها به‌صورت آنلاین دریافت می‌کنیم و با انجام اقدامات اصلاحی، به دنبال بهبود کیفیت هستیم. 
 مهرگان‌فر گفت: با اجرای پروژه‌های بهبود کیفی، میزان برگشت خودروها به شبکه خدمات پس از فروش نسبت به متوسط سال قبل ١٨ درصد بهبود را نشان می‌دهد.
مدیر طرح‌ریزی و ارزشیابی کیفیت ایران خودرو بر لزوم ارایه اطلاعات لازم به مشتریان در نحوه استفاده از امکانات خودرو تاکید کرد و گفت: کارکنان نمایندگی‌ها برای تحویل محصولات جدید ایران خودرو نیز آموزش‌های لازم را خواهند دید تا اطلاعات مناسبی را در اختیار مشتریان قرار دهند. 

فتحنایی

Recent Posts

دیدار سرپرست بیمه ایران با پیشکسوتان

سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…

14 ساعت ago

مدیرعامل بیمه ایران منصوب شد

دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…

14 ساعت ago

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی شستا درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین

مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…

17 ساعت ago

خریداران سکه احتیاط کنند؛ بازار به‌شدت حبابی است

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…

23 ساعت ago

برگزاری بزرگترین تور آموزشی شبکه فروش شرکت بیمه سامان

تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…

24 ساعت ago