به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ مهدی چمنزاد در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع تعالی سازمانی، گفت: «پست در مسیر تعالی خود متعهد به رشد و توسعه پایدار و تامین رضایت مشتریان است.»
وی با اشاره به دو موضوع تدوین اظهارنامه جایزه تعالی سازمانی و جایزه ملی تعالی پیشرفت، افزود: «برنامهریزی به منظور تحقق این دو دستاورد از مهمترین اقدامات امسال است.»
در ادامه این جلسه، احمدی معاون فنی و بازرگانی و رئیس کمیته تعالی سازمانی، ضمن قدردانی از عملکرد اعضاء در سال گذشته در تحقق اهداف تعیین شده، خواستار تداوم این همکاری و برنامهریزی به منظور حضور موفق شرکت ملی پست در کسب جوایز تعالی سازمانی و ارایه مدل تعالی صنعت پست شد.