Categories: بانک و بیمه

پست بانک ایران رتبه سوم را در دهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس گزارش دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات که با همکاری سازمان فناوری اطلاعات کشور انجام شده است، پست بانک ایران در دهمین ارزیابی مستمر کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیکی از آذرماه لغایت اسفند ماه سال ۱۴۰۲، در بین ۱۶۲ دستگاه اجرایی دارای شناسنامه خدمات مصوب سازمان ادارای و استخدامی کشور، با ۱۰ خدمت و کسب ۹۳٫۸۴ امتیاز کیفی رتبه سوم کشور را بدست آورد.
در این دوره از ازریابی، پست بانک ایران در بخش ‌های دولت شفاف و مشارکتی ۱۰۰ امتیاز و در دو بخش، دولت کاربر محور و دولت یکپارچه به ترتیب ۹۹ و ۸۰٫۴۷ امتیاز را کسب کرده است.
براساس این گزارش، پست بانک ایران در ارزیابی پیشین این دبیرخانه، رتبه ششم را کسب کرده بود و در این دوره با سه پله ارتقا به جایگاه سوم کشور در بخش کیفیت خدمات الکترونیکی دست یافته است.

فتحنایی

Recent Posts

بانک مسکن چند برابر تعهدات خود در نهضت ملی تسهیلات داده است

عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با هیبنا گفت:…

4 ساعت ago

دومین دوره المپیاد فرهنگی- ورزشی بانوان هلدینگ خلیج فارس برگزار شد

دومین دوره المپیاد فرهنگی- ورزشی بانوان هلدینگ خلیج فارس بر اساس تقویم مصوب شورای ورزش…

4 ساعت ago

فولاد اکسین خوزستان نماد خواستن و توانستن جوان ایرانی است

یک کارآفرین برتر کشوری گفت: فولاد اکسین خوزستان نماد غیرت و خواستن و توانستن جوان…

5 ساعت ago

تفاهم‌نامه بانک سینا و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه تهران به امضا رسید

با هدف حمایت از توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان و در راستای ارتقای تولید ملی…

5 ساعت ago

کارگران اکسین خالق حماسه‌های بی نظیر هستند/جمعه پای صندوق‌های رای حضور حداکثری خواهیم داشت

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: کارگران اکسین با کار جهادی حماسه هایی را…

5 ساعت ago

با این حساب همه برنده اید

بانک سپه در چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ۲…

5 ساعت ago