پست می تواند انتخاب اول مردم در دریافت خدمات باشد

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ حجت‌الاسلام فلاحی ضمن قدردانی از کارکنان پست در تامین هر چه بیشتر رفاه شهروندان، گفت: «پست با توسعه دفاتر و مراکز خود در تمامی شهرها، روستاها و حتی مناطق دور افتاده بستر ارائه خدمات برای سایر دستگاه‌های اجرایی و دسترسی آسان مردم به این خدمات را فراهم آورده است.»

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: شبکه پستی کشور با تعاملی که با سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر برقرار می‌کند، می‌تواند به انتخاب اول مردم در دریافت خدمات و کمک به ارتقاء و بهبود سلامت اداری و افزایش سطح رضایت مندی مردم تبدیل شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی سال های اخیر پست با ارائه خدمات گسترده در تقویت جایگاه خود کوشیده است، عنوان کرد: «خدمات بی‌دریغ و ایثارگری کارکنان این مجموعه در دوران شیوع ویروس کرونا و توزیع گذرنامه‌های زیارتی زائران حسینی از جمله این اقدامات است.»

مدیرکل پست استان همدان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از وضعیت پست استان پرداخت و گفت: «پست در سالهای اخیر با توسعه زیرساخت‌ها و همسویی با فناوری‌های روز، شرایط مناسبی را برای رونق کسب و کارهای انلاین فراهم کرده است.»

فتحنایی

Recent Posts

دیدار سرپرست بیمه ایران با پیشکسوتان

سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…

18 ساعت ago

مدیرعامل بیمه ایران منصوب شد

دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…

18 ساعت ago

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی شستا درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین

مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…

21 ساعت ago

خریداران سکه احتیاط کنند؛ بازار به‌شدت حبابی است

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…

1 روز ago

برگزاری بزرگترین تور آموزشی شبکه فروش شرکت بیمه سامان

تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…

1 روز ago