×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
پنجعلی: نباید در حمایت از فینالیست آسیا کوتاهی شود

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به مشکلات مالی این روزهای پرسپولیس، گفت: تیم در شرایط حساسی قرار دارد. پرسپولیس فصل سختی را پیش رو دارد که باید با آمادگی کامل برای این فصل دشوار آماده شود و مشکلات موجود برای این تیم اصلا خوب نیست.
وی افزود: باید از هر راهی که شده از پرسپولیس حمایت شود. در حال حاضر پرسپولیس تنها یک مسابقه تا فتح لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارد و باید تدارک کامل برای این یک دیدار دیده شود. آنطور نباید باشد که بعدا حسرت بخوریم که ای کاش کمک می‌کردیم. الان باید نگاه به پرسپولیس ملی باشد و همه از این تیم حمایت کنند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییرات در مدیریت باشگاه خاطرنشان کرد: متاسفانه برای پرداخت مطالبات برانکو، حساب باشگاه خالی شده است و مدیریت جدید هم تنها با گذشت چند روز نمی‌تواند معجزه کند. امیدوارم حمایت صورت بگیرد تا مشکلی پیش نیاید و تیم حمایت شود.
وی در رابطه با عملکرد سرخپوشان برابر سایپا در هفته نخست لیگ برتر گفت: بازی بدی را از پرسپولیس شاهد نبودیم. تیم عملکرد خوبی داشت و توانست چندین بار روی دروازه حریف ایجاد موقعیت کند اما دروازه‌بان سایپا عملکرد خوبی داشت و مانع گلزنی شد.
پنجعلی در مورد شانس سرخپوشان برای قهرمانی پنجم در لیگ اظهار داشت: باید فعلا تمام تمرکز روی قهرمانی آسیا باشد. یک تک بازی پیش رو است و باید همه تلاش کنیم تا تیم برای آن مسابقه در بهترین شرایط خود قرار بگیرد. در ایران پرسپولیس کار سختی برای تکرار قهرمانی‌هایش ندارد.
وی با اشاره به لزوم تقویت تیم گفت: دیگر همه می‌دانند که تیم باید تقویت شود. وقتی برای موفقیت تیمی را می‌بندید باید در هر پست چندین بازیکن آماده داشته باشید. به نظر من نه تنها در خط حمله، بلکه پرسپولیس در خط دفاع و هافبک هم باید تقویت شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.