×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
پنجمین شماره فصلنامه «تحول دیجیتال» در سایت ملت‌تک منتشر شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ملت ، بازاریابی دیجیتال در حال تغییر و دگرگونی مدل‌های تبلیغات، جذب و نگهداشت مشتری است. بازاریابی دیجیتال به خاطر مزیت‌های بیشماری که دارد جای خود را در بین روش‌های تبلیغاتی شرکت‌های بیمه باز کرده است. این روش به خاطر انعطاف فراوان و امکان ارزیابی میزان اثربخشی کمپین‌ها مورد توجه سازمان‌ها قرار گرفته است. با توجه به اهمیت این موضوع و لزوم پرداختن به ابعاد آن در این شماره از فصلنامه تلاش شده است به بخش‌های از این مفهوم و کاربردهای آن در صنعت بیمه اشاره شود.

در این شماره فصلنامه که با مشارکت تعداد زیادی از همکاران بیمه ملت همراه بوده است، ۱۰ مقاله و یادداشت در قالب یادداشت‌های تحلیلی و ترجمه مقالات روز دنیا به چاپ رسید. تمرکز این مقالات بر دو حوزه بازاریابی دیجیتال و توسعه کانال‌های نوین توزیع و ترکیب این دو موضوع برای توسعه فروش شرکت‌های بیمه است.

آرشیو فصلنامه تحول دیجیتال به آدرس http://tech.melat.ir در بخش «فصلنامه تحول دیجیتال» قابل دسترسی است.

مدیریت توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه ملت ضمن تشکر از همکاران این شماره، از مشارکت علاقه‌مندان برای ارائه مطلب جهت انتشار شماره‌های آتی استقبال می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند مطالب خود را به آدرس tech@mellatinsurance.com ارسال کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.