به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ملت ، بازاریابی دیجیتال در حال تغییر و دگرگونی مدلهای تبلیغات، جذب و نگهداشت مشتری است. بازاریابی دیجیتال به خاطر مزیتهای بیشماری که دارد جای خود را در بین روشهای تبلیغاتی شرکتهای بیمه باز کرده است. این روش به خاطر انعطاف فراوان و امکان ارزیابی میزان اثربخشی کمپینها مورد توجه سازمانها قرار گرفته است. با توجه به اهمیت این موضوع و لزوم پرداختن به ابعاد آن در این شماره از فصلنامه تلاش شده است به بخشهای از این مفهوم و کاربردهای آن در صنعت بیمه اشاره شود.
در این شماره فصلنامه که با مشارکت تعداد زیادی از همکاران بیمه ملت همراه بوده است، ۱۰ مقاله و یادداشت در قالب یادداشتهای تحلیلی و ترجمه مقالات روز دنیا به چاپ رسید. تمرکز این مقالات بر دو حوزه بازاریابی دیجیتال و توسعه کانالهای نوین توزیع و ترکیب این دو موضوع برای توسعه فروش شرکتهای بیمه است.
آرشیو فصلنامه تحول دیجیتال به آدرس http://tech.melat.ir در بخش «فصلنامه تحول دیجیتال» قابل دسترسی است.
مدیریت توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه ملت ضمن تشکر از همکاران این شماره، از مشارکت علاقهمندان برای ارائه مطلب جهت انتشار شمارههای آتی استقبال میکند.
علاقهمندان میتوانند مطالب خود را به آدرس tech@mellatinsurance.com ارسال کنند.
مدیرعامل پتروشیمی فارابی گفت: این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده دی اکتیل فتالات در کشور…
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از شناسائی و دستگیری متهم به آدم ربایی در کمتر…
در ادامه رقابتهای دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، تیمهای گرجستان و جمهوری چک به…
تیم ملی پرتغال در دومین دیدار از مرحله گروهی جام ملتهای اروپا با برتری ۳…
مدیر تولید شرکت آلومینای جاجرم از ثبت بالاترین تناژ خردایش آسیابهای واحد ۰۸ با راه…
با افزایش ۱۰ میلیون تومانی نسبت به سال قبل، ثبتنام اولین مرحله تسهیلات قرضالحسنه ۳۰…