به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر امور مشتریان و بازاریابی اجتماعی بیمه کوثر، با هدف افزایش سهم ذهنی و قلبی مشتریان شرکت، تقویت ارتباط دوسویه شرکت و بیمهگذاران و نیز ترغیب آنان برای ورود به صفحه کاربری باشگاه مشتریان و استفاده از تخفیفات ارائه شده، پویش «هفت سین نوروز ۱۴۰۱» به مدت یک هفته، از روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد.
احمدرضا عصاری با اشاره به مشارکت یکهزارو۶۴۱ نفر از بیمهگذاران در این پویش گفت: این هدایا به زودی، از طریق سرپرستیهای استانی به دست برگزیدگان خواهد رسید.
وی خاطرنشانکرد: اعضای باشگاه مشتریان بدین واسطه، علیرغم اینکه بخت خود را برای دریافت هدایای هر پویش میآزمایند میتوانند امتیاز و سطح خود را در باشگاه افزایش دهند و به نسبت آن، از تخفیفات و تسهیلاتی که بیمه کوثر در نظر گرفته است بهرهمند شوند.
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…
همزمان با عید سعید غدیرخم، نسخه آزمایشی وب سایت جدید بانک ملت با امکانات ویژه…
در آیین ملی بهره برداری از ۱۷ پروژه ملی حوزه نفت، پالایش و پتروشیمی، واحد…
وامهای قرضالحسنه بانک صادرات ایران در سه ماه ابتدای سال ١۴٠٣ موجب اشتغالزایی بیش از…
تیم ملی فوتبال آرژانتین در دومین بازی اش در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ با یک گل…