اطلاع یابی و اطلاع رسانی در دنیای مدرن امروزی یکی از فعالیت های مهم هر سازمان به شمار می رود. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مولفه های جدید عصر ارتباطات است.اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در تمامی عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده ؛ آنهم به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی متبوعشان وابسته است.بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دستاندرکاران ساعی و پرتلاش این عرصه به ویژه همکاران پرتلاش و خدوم روابط عمومی صنعت بیمه که در راستای ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر میدارند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.امیدوارم همکاران این حوزه در صنعت بیمه با بهرهگیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایدهها و خلاقیتهای نوآورانه بیش از گذشته در جهت بهبود عملکرد و ارتقای خدمات گام بردارند.
https://tejaratgardan.ir/?p=184143