گروه : صنعت،معدن وتجارت
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی است .
۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹که به نام «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» نام گذاری شده، فرصت ارزشمندی ست برای ادای سپاس و احترام به همه دست اندرکاران این عرصه و بر خود واجب می دانم این روز را به طور ویژه به عزیزان مرتبط با حوزه فرش دستباف ایران، تبریک بگویم و برای آنان در این مسیر دشوار، موفقیت، حساسیت و آرزوی توفیق روزافزون دارم .
https://tejaratgardan.ir/?p=122967