×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

بسم الله الرحمن الرحیم
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده اند.
در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در تغییر نگاه‌ها به واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد مشورتی، تخصصی و سیاستگذار در سازمان تثبیت شود.
 تجلیل و ارج نهادن به ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه ای برای عطف توجه جهانیان به اهمیت توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که بی‌شک مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است.
اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره و کارکنان بانک، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران فرهیخته و تلاشگرم در روابط عمومی بانک دی و تمامی همیاران سخت کوش روابط عمومی در شعب تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایشان را خواستارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.