×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک شرکت بیمه کارآفرین به مناسبت سالروز آغاز فعالیت

متن پیام به شرح ذیل است

“به نام یگانه بی همتا”
امروز که بگذرد، بیست و یک سال بر بیمه کارآفرین گذشته است؛ و ما همچنان دلگرم به مشتریانی وفادار و سهامدارانی صبور و پرامید، به رشد خویش ادامه می دهیم. در بیست و یکمین سالروز آغاز فعالیت شرکت بیمه کارآفرین، خوش حال و خرسندیم که صورت های مالی بیمه کارآفرین در شفاف ترین وضعیت خویش قرار دارد.

روز ۲۸ اردیبهشت ماه، سالروز آغاز فعالیت شرکت بیمه کارآفرین را خدمت اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران و روسای محترم شعب سراسر کشور، کارشناسان عزیز و همه همکاران محترم ، نمایندگان گرانقدر شبکه فروش، کارگزاران گرامی بیمه کارآفرین ، سهامداران ارجمند و همچنین بیمه گذاران ارزشمند تبریک عرض می نمایم.

شرکت بیمه کارآفرین طی این سا‎ل‎ها همواره مسیر رشد و تعالی را پیموده و خدمات ارزشمند و تحسین برانگیزی را برای آحاد جامعه در بخش‎های مختلف صنعت، تولید و خدمات فراهم آورده و توانسته است در جهت ایجاد اطمینان، آرامش و امنیت روانی و مالی هموطنان عزیز گام بردارد.

این شرکت با به کارگیری نیروی انسانی کارآمد، که بالاترین سرمایه اوست و بهره گیری از کارشناسان متخصص، توانسته به جایگاه خوبی در میان شرکت های بیمه دست ‌یابد و افتخارات ارزشمندی را کسب نماید و در حال حاضر با ۵۲ شعبه و حدود ۳۰۰۰ شبکه فروش در سراسر کشور در انواع رشته‌های بیمه فعالیت می کند و آماده خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران و همه آحاد جامعه می باشد و هدف اصلی و سرلوحه کارمان ارائه خدمات بیمه ای باکیفیت و رعایت حقوق کلیه ذینفعان می باشد، تا انشاالله همواره ایرانی آباد و سربلند و پایدار داشته باشیم .

اکنون ضمن تبریک این روز بزرگ، مراتب قدردانی و تشکر خود را از تلاش عموم همکاران، نمایندگان و کارگزاران در سراسر کشور ابراز داشته، سعادت، سلامت، دوام و کامیابی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم و این بار نیز در ادامه این مسیر پرامید می کوشیم تا در کنار همدیگر با اتحاد، همدلی و وفاق میثاق ببندیم تا لحظه‌ای از خدمت و تلاش صادقانه به مردم شریف و مشتریان گرانقدر دست بر نداریم.

با آرزوی توفقی روزافزون

محمد حیدری

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین

۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.