×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ متن پیام مدیرعامل بانک مسکن بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی؛ روز پاسداشت نقش آفرینی مردان و زنان تلاشگری است که خالصانه در جهت رضایت و خشنودی خدا و اعتلا و پیشرفت روزافزون کشور و به منظور آگاهی بخشی درخصوص موفقیت ها و دستاوردهای ارکان نظام و تنویر افکارعمومی در بزنگاه های حساس و دشوار، منطق قلم را برگزیدند.
امروز در عصر پیچیده ارتباطات، ضرورت وجود یک روابط عمومی پویا، امین و اثربخش در تعالی سازمان و ترقی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست. روابط عمومی؛ آیینه تمام نمای عملکرد و خدمات یک سازمان و مأمنی برای هم افزایی، گسترش تعاملات، مدیریت صحیح اطلاعات و اخبار، جریان سازی رسانه ای مثبت و امیدآفرینی در سازمان و جامعه است.
از اینرو نقش روابط عمومی بانک نیز در ارایه تصویری باشکوه از برند محبوب و خوشنام بانک مسکن و اطلاع رسانی بی وقفه به آحاد مردم شریف ایران اسلامی در ارائه انواع خدمات، محصولات و تسهیلات بانکی از قبیل: وام ازدواج، فرزندآوری، مسکن روستایی و شهری، اشتغال و انعکاس زحمات و تلاش های بی نظیر مدیران و همکاران در جهت تامین مالی پروژه های کلان و ملی بویژه نهضت ملی مسکن، حمایت از تولید و اشتغال با تاکید بر جهش تولید مسکن، ایفای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی و انجام سایر اقدامات، بسیار حائز اهمیت است. همچنین روابط عمومی؛ پل ارتباطی بانک با مشتریان وفادار و سایر ذینفعانی است که مشتاقانه به رصد فعالیت ها و اقدامات بانک می پردازند و شاهد تبلور اندیشه های خردمندانه و پیشرفت امور در پرتو اطلاع رسانی شفاف و حرفه ای روابط عمومی هستند.
اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» به تمامی فعالان و زحمتکشان عرصه قلم و رسانه در کشور و به ویژه همکاران گرانقدر خود در روابط عمومی بانک مسکن، امیدوارم که در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و بهره گیری از ظرفیت های بی نظیر مردمی و داشته های حرفه ای و دانشی خود در جهت امیدآفرینی، رشد و شکوفایی اقتصادی و فرهنگی کشور، تحقق شعار حکیمانه سال، اطلاع رسانی درخصوص دستاوردهای دولت سیزدهم و پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران، موفق و سربلند باشید.
ان شاالله
و من الله التوفیق»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.