×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بیمه معلم به مناسبت «روز جهانی معلم»

ثبت روزی به نام فرهنگیان در تقویم جهانی، خود نشانه روشنی از جایگاهی است که معلمان در تمامی فرهنگ‌ها و ملیت‌ها دارند؛ چرا که بر تمام دولت‌ها و ملت‌ها آشکار و بدیهی است که یکی از مهم‌ترین عناصر جوامع، معلمان و عالمان هستند زیرا فرهنگ‌آفرینی می‌کنند و موجب هدایت جامعه به سمت صلاح و رستگاری هستند.

در کشور ما نیز که از دیرباز، همواره جایگاه معلمان بر قله‌های فرهنگ و ادب و اندیشه قرار داشته، امروز فرصتی برای تاکید بر مقام والای معلمانی است که با دلسوزی و مهرورزی و با قلبی سرشار از عشق و مودت و با روش‌های نوآورانه و خلاقانه در ترویج علم، دانش و بینش دانش‌آموزان اهتمام می‌ورزند؛ از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام بر زبان‌ها جاری می‌شود.

شرکت بیمه معلم که خود را بخشی از جامعه فرهنگیان می‌داند، افتخار سال‌ها همراهی با این قشر شریف و زحمتکش را داشته و طی این سال‌ها شاهد رشادت‌ها و مجاهدت‌های آن‌ها در عرصه دانش و انسان‌سازی بوده است. آنچه در این روز و تمامی روزها مد نظر من و همکارانم است، تامین رضایت و آسایش این عزیزان است تا در سایه لطف پروردگار بتوانند در مکتب درس و اخلاق مانند همیشه منشاء خیر و اثر باشند.

مفید امینی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.