در این روزها که مردم میهن عزیزمان درگیر مبارزه با بیماری کرونا هستند، به یاری خداوند “حول حالنا الی احسن الحال” را به نیت شفای بیماران و تبدیل حال همه انسان ها به بهترین حال زمزمه می کنیم و امیدواریم شما تلاشگران صنعت بیمه که دلسوزانه و متعهدانه برای خدمت به مردم عزیز ایران کوشش می کنید، با کمک خداوند بزرگ و با حضور فعال و همدلی در ادامه راه مبارزه با ویروس کرونا، با موفقیت و سلامتی این بحران را پشت سر بگذاریم.
بیمه پاسارگاد با رعایت اخلاق و رفتار حرفهای و عملکرد صادقانه اعتماد و اطمینان را در جامعه نسبت به محصول خود به وجود آورده و به پشتوانه الطاف الهی و همت والای پاسارگادیان، گام هایی استوار در تحقق اهداف متعالی برداشته و امیدوار است مثل همیشه با خدمتی سرشار از مهر و متکی بر شعار ” آرامش شما ، هدف ما ” در چشم اندازی نزدیک، اعتباری گران سنگ از اعتماد هم میهنان را به دست آورد.
در سال پیش رو محورهای اساسی زیر را می توان از اهم اهداف شرکت نام برد:
- دستیابی به تولید برنامه ریزی شده در انواع رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی با تأکید بر طراحی و عرضه محصولات جدید بیمه ای و ورود به بازارهای نوین؛
- ایجاد تنوع بیشتر در سبد سرمایه گذاری های شرکت به منظور کسب بازدهی مناسب جهت ایفای تعهدات آتی؛
- انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰،۲۰۶ میلیارد ریال به ۲۰،۴۱۲ میلیارد ریال از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای در سال ۱۴۰۰؛
- افزایش ظرفیت و ارتقاء کیفیت خدمات شعبه های فعلی و راه اندازی شعبه های جدید ؛
- اعطای نمایندگی و اجازه فعالیت به نمایندگان جدید در تهران و شهرستان ها؛
- دعوت به همکاری از همکاران کارآزموده و جوان؛
- توسعه سیستم ERP در بخش آموزش کارکنان (LMS) و در بخش تدارکات و پشتیبانی؛
- بهبود بخش امنیت در لایه های سخت افزاری؛
- عرضه محصول جدید بیمه نامه جامع مجتمع های مسکونی و آموزش سازمان فروش آن؛
- مطالعه، تحقیق و بررسی جهت طراحی بیمه های مسئولیت مدنی- اجتماعی سهل الصدور برای مشاغل گوناگون مرتبط با فعالیت آنان؛
- ارائه طرح بیمه مسئولیت تولیدکنندگان در مقابل مصرف کنندگان؛
- عملیاتی کردن صدور بیمه نامه طرح خانواده در وب سرویس؛
- توسعه طرح استفاده از کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه ای دارای پروانه از بیمه مرکزی ج.ا.ا به منظور حصول اطمینان بیمه گذاران در امر ارزیابی خسارت توسط کارشناسان بی طرف ؛
- تدوین و اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال با به کارگیری جدیدترین و اثر بخشترین ابزارها و کانالهای دیجیتال در راستای ارتقای خدمات کمی و کیفی ؛
- بستر سازی و فراهم نمودن امکان نظرسنجی الکترونیکی از مشتریان در خصوص ارزیابی کیفیت خدمات ؛
- فراهم نمودن دسترسی به استعلام اصالت انواع بیمه نامه صادره شرکت ؛
- برنامه ریزی در جهت ارتقای کیفی مرکز تماس شرکت؛
- اتصال نمایندگان عمومی به سامانه یکپارچه منابع انسانی شرکت ؛
- توسعه و تکمیل سامانه پرورش؛
- راه اندازی باشگاه مشتریان.
شرکت بیمه پاسارگاد در فعالیتهای خود همواره کل جامعه را هدف قرار داده و در مدیریت مجموعه، بر آن بوده که بهعنوان شرکت بیمه خدمتگزار، در آینده به تمام آحاد جامعه خدمات بیمهای را ارائه دهد. این شرکت با تمرکز بر بیمه های زندگی که تا حدودی در صنعت بیمه کشور مغفول واقع شده بود، مـوجبات رشد خود و رشد این بیمه را فراهم آورده به گونه ای که مـوفق به صدور بیش از ۶ میلیون بیمه نامه عمر و تأمین آتیه شده، که دستیابی به این مهم بدون برنامه ریزی و بستر سازی میسر نمی شد. مهمترین بخش توسعه این رشته، بکارگیری سازمانی چابک برای فروش بیمه نامه عمر و تأمین آتیه بود. این سازمان نمونه قبلی در کشور نداشته و مطمئناً سهم عمده ای از موفقیت فروش بیمه پاسارگاد مرهون فعالیت این سازمان می باشد.
هر چند راه همچنان باقی است اما روند سود آوری بیمه پاسارگاد در بازار سرمایه و تئوری کسب سود همسو با منافع ملی تا حد زیادی محقق گردیده و در آستانه سال ۱۴۰۰ ، نکته مهم در سبد بیمه ای شرکت سهم بالای بیمه های زندگی در آن است. بررسی ها نشان می دهد در سال ۱۳۹۸ حدود ۶۵ درصد از کل پرتفوی شرکت را بیمه های زندگی تشکیل داده که سهم بیمه اندوخته دار ۵۸ درصد و غیر اندوخته دار حدود ۷ درصد بوده است. این شرکت در حال حاضر دارای ۸۷ شعبه، ۲۸۲۸ نمایندگی حقیقی، ۲۱ نمایندگی حقوقی، ۳۲,۵۰۹ نماینده فروش عمر در سطح کشور است. بیمه پاسارگاد با اتکاء به شعار “آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است” توانسته بالاترین سود خالص هر سهم را کسب نماید و موجبات آرامش خاطر سهامداران خود را فراهم آورد.
بیمه پاسارگاد با اتکاء به فعالیت مدیران ، همکاران و نمایندگان توانمند موفق شده است در سال ۱۳۹۹ افتخاراتی را کسب نماید که گوشه ای از این افتخارات به شرح زیر می باشد:
- کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه (۲۱۹ درصد) برای سال ۱۳۹۹ برای نهمین سال متوالی توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛
- رتبه اول در «شاخص بازده فروش» گروه مؤسسات بیمه در بیست و سومین رتبه بندی شرکت های برتر ایران؛
- کسب لوح تقدیر و تندیس دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد و هدف جهش تولید؛
- دریافت لوح تقدیر پنجمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد مدیریت بحران ؛
- کسب جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت و لوح تقدیر مدیریت دانش از سوی انجمن مدیریت ایران با رویکرد رهبری دانشگران.
از درگاه خداوند متعال سلامت، شادکامی و توفیق روزافزون برای کلیه نقش آفرینان صنعت بیمه را مسئلت دارم.
https://tejaratgardan.ir/?p=112770