×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی، فرا رسیدن سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه مصادف است با سالروز رحلت بزرگ‌مردی است که بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای قرن بیستم را رقم زد. انقلاب شکوهمند اسلامی، کشورمان را از سلطه طاغوت رهاند و با استقرار نظام اسلامی، گام بزرگی در تحقق خواسته جامعه اسلامی ایران برداشت. این همه ممکن نبود مگر با رهبری اندیشمند بزرگ و وارسته‌ای که مسیر رستگاری را به ما نشان داد.

عبور قطار انقلاب اسلامی از حادثه‌های کوچک و بزرگ بسیار و خروج عزت‌مندانه از همه آن‌ها، گواهی است بر حقانیت راهی که امام(ره) جامعه را به آن رهنمون شد.

سی‌وپنجمین سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، با ایام شهادت رئیس جمهور خدوم و مردمی و جمعی از مسئولان خدمت‌گزار قرین شده است. با این حال شاهدیم شجره طیبه‌ای که امام خمینی(ره) بذر آن را کاشت و از آن حراست کرد، با درایت جانشین برحقش مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) و یاری مردم عزیز، چنان تنومند شده که هیچ طوفانی قادر به خم کردن قامت آن نیست.

فرا رسیدن سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و همچنین شهادت جمعی از انقلابیون و یاران ایشان در قیام ۱۵ خرداد را به همه پیروان و دلدادگان آن امام تسلیت می‌گویم.

همه خدمت‌گزاران مردم در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز تلاش می‌کنند با گام برداشتن در مسیر روشنی که ایشان ترسیم کرد، بیش از پیش در مسیر رفاه مردم و تعالی جامعه اسلامی اثرگذار باشند.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.