×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
پیام تسلیت مدیرعامل گروه سایپا در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان

به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی شهادت خادم الرضا آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور مردمی کشور و جمعی از همراهانشان را که در حین خدمت به مردم و در سانحه جانسوز سقوط بالگرد به شهادت رسیدند را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و جهادی کشورمان به همراه آقایان آیت الله سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه شهر تبریز، حسین امیر عبدالهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار استان آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ مهدی موسوی، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی در حین خدمت به مردم و کشور مایه تأثر و تألم شدید اینجانب و همکارانم در گروه خودروسازی سایپا شد. 

بی شک شوق خدمت گزاری به مردم، تواضع و تلاش مجاهدانه این شهید از مهمترین ویژگی های سیدالشهدا خدمت و خادم الرضا(ع) بود که قطعا در خاطر مردم جاودان خواهد ماند.

اینجانب از طرف خود و به نیابت از کارکنان گروه خودروسازی سایپا با ابراز همدردی، این ضایعه جانسوز را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و با تأسی از راه این شهیدان والامقام خود را متعهد به تلاش در مسیر جهاد تولید و خدمت به هم میهنان ایران اسلامی می دانیم.

 از خداوند منان برای شهدای این حادثه جانگداز، علو درجات و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل خواهانم.

جواد توسلی مهر

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.