به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر جباری در این نشست با تأکید بر اینکه انتصابات دوره جدید مدیریتی بر اساس شایستگی، تخصص و تعهد صورت گرفته است، افزود: «پیش از این، بیمه ایران در تمام شاخصها پیشرو بود و اکنون با برنامهریزی و ترسیم چشماندازی جدید، در یک جدول زمانی مشخص قصد داریم تا اشتباهات گذشته را جبران کنیم و به روزهای طلایی خود بازگردیم. تقویت زیرساختها بهویژه در حوزه فناوری جزو اولویتهای اصلی ماست که از آن جمله میتوان به فروش آنلاین بیمه با بهرهگیری از ظرفیتهای داخلی اشاره کرد.»
مدیرعامل بیمه ایران ضمن اشاره به ضرورت همگامی با تحولات بازار گفت: «باید بپذیریم که در فضای کسبوکار صنعت بیمه، تغییرات مهمی رخ داده است. بیمه ایران نیز باید در انطباق با شرایط تازه، پیشرو باشد. همچنین وضعیت معیشتی نیروهای انسانی و نمایندگان در سراسر کشور از جمله دغدغههای ماست که با توانمندتر شدن شرکت، این مسئله هم مرتفع خواهد شد.»
دکتر جباری در ادامه بر لزوم استفاده حداکثری از فناوریهای نوین تأکید کرد و افزود: «وادار شدن به تغییر نگرش در عصر فناوریهای جدید اجتنابناپذیر است. ما موظف هستیم با برنامهریزی دقیق، از تمام ظرفیتهای موجود برای بهرهگیری از فناوری استفاده کنیم.»
مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر اهمیت جلب رضایت جامعه هدف اظهار داشت: «نارضایتی مشتریان برای ما بسیار مهم است و امروز نیاز داریم تا خانواده بزرگ بیمه ایران با وفاق و همدلی در جهت رسیدن به رضایتمندی حداکثری مشتریان گام بردارد.»
دکتر جباری با تاکید بر جایگاه تاریخی و ملی بیمه ایران گفت: «بیمه ایران یک میراث ملی است که متأسفانه بهدرستی توسعه نیافته، اما شکی نداریم که این شرکت باید به بالندگی گذشته خود بازگردد و همچنان پیشرو در صنعت بیمه کشور باشد. امروز شرکت بیمه ایران وارد فصل جدیدی شده و بازگشت آن به دوران اوج بهعنوان اولویت اصلی در دستور کار قرار گرفته است.»
در این نشست نمایندگان دغدغهها و مطالبات خود را مطرح کردند و در فضای هماندیشی، به بررسی راهکارهای توسعه و بهبود جایگاه بیمه ایران پرداخته شد.
https://tejaratgardan.ir/?p=333578