روابط عمومی نه به عنوان یک سازوکار تشریفاتی بلکه به عنوان مولفه اصلی پیشرفت هر سازمانی، مقام خاصی دارد و بدون آن هیچ کاری منعکس نمیشود.روابط عمومی میتواند با جاریساختن روح نشاط و کوشش در کل سازمان، زمینه شکوفایی بنگاههای اقتصادی را در سراسر میهن اسلامی فراهم کند. آغوش باز روابط عمومی ها باید همیشه پذیرای کارکنان و ارباب رجوع باشد. به دلیل نقش کمنظیر صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصاد کشورمان، فعالان عرصه روابط عمومی در این صنعت، وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارند که انتظار میرود کمافیالسابق در انجام ماموریتها با حداکثر انگیزه، موفقیتهای مضاعفی را رقم بزنند.
بار دیگر برای تمامی این عزیزان، آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد توفیق آنها در راه آرمانهای انقلاب اسلامی باشیم.
رشید قانعی
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامهریزی این شرکت برای بهرهگیری از فناوریهای نوین…
بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، مبلغ شش هزار و ۷۰۹…
ساخت سیستم کنترل، کمپرسور سینگز، پمپ های فرآیندی، بخشی از شیرهای دستی و شیرهای برقی…
علی اخوان: رگولاتوری و تنظیمگری مهمترین چالش حوزه فینتک است. با توجه به اینکه به…
پانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی مخابرات با تاکید بر «ارتباطات در عصر هوش مصنوعی» با حمایت IEEE…
مگنت، مرکز نوآوری بیمه معلم، در پنل تخصصی «موبایل و صنعت بیمه» در دومین کنگره…